Mint ismert, a Haas azonnali hatállyal felbontotta a főszponzora, illetve Nyikita Mazepin szerződését a múlt héten, így kevesebb mint két héttel az idénykezdet előtt nem tudni, ki vezetheti Mick Schumacher mellett az amerikai istálló másik autóját.
A legesélyesebb befutónak eddig a csapat teszt- és tartalék versenyzője, Pietro Fittipaldi tűnt, aki már két teljes versenyhétvégén is részt vett a Haasszal, amikor a 2020-as szezon utolsó két futamán Romain Grosjean autóját vezethette. Sőt, Gene Haas, az istálló tulajdonosa nemrég elárulta, hogy Fittipaldi a csütörtökön kezdődő bahreini teszten is autóba ülhet, ám az még korántsem biztos, hogy a teljes szezonra is megkapja a lehetőséget.
„Még szétnézünk, hiszen nyilván olyan versenyzőt szeretnénk szerződtetni, akinek kicsit több tapasztalata van. Meg kell néznünk, kik állhatnak a rendelkezésünkre – mondta a tulajdonos, majd kitért a szponzorkérdésre is. – Mindig is a Haas volt az elsőszámú szponzorunk. Nem tudom, miért mondták azt sokan, hogy a csapatunk orosz lett. A Haas Automation logója mindig ott volt az autóinkon.”
Gene Haas az általa alapított, ipari szerszámgépeket gyártó vállalatra célzott, amely márkaépítésének céljából szállt be egyáltalán a Formula–1-be. Az amerikai szakember továbbá leszögezte, hogy az Uralkali idén is csupán a névadó szponzoruk lett volna.