„Tisztázzuk, hogy a stratégiánk tökéletes volt.Amikor a bokszkiállások számáról döntünk, megvannak bizonyos adatok, amelyek segítenek a stratégia kidolgozásában – mondta Maurizio Arrivabene, a Ferrari csapatfőnöke. – Nem vagyunk hülyék vagy őrültek, hogy egy ilyen pályán veszélybe sodorjuk a pilótánk életét. Mi jól dolgoztunk, efelől nincs kétségem. Ez volt az elsődleges tervünk, délelőtt tizenegy órakor döntöttük el.”Maurizio Arrivabene, a Ferrari csapatfőnöke. – Nem vagyunk hülyék vagy őrültek, hogy egy ilyen pályán veszélybe sodorjuk a pilótánk életét. Mi jól dolgoztunk, efelől nincs kétségem. Ez volt az elsődleges tervünk, délelőtt tizenegy órakor döntöttük el.”
Arrivabene szerint a Pirelli a verseny előtt jelezhette volna, ha baja van az egy kiállásos stratégiával.
„Mint minden csapatnál, nálunk is van egy Pirelli-mérnök, aki nemcsak rágózik, hanem vizsgálja a gumikat is, körről körre figyeli az adatainkat – mondta Arrivabene, majd jelezte, nem akar sárdobálásba kezdeni. – Nem akarok huzavonát, mit mondott Maurizio a Pirelliről, a Pirelli a Ferrariról. A versenynek vége, megértjük, hogy Seb csalódott, de emiatt nem kell háborút kezdeni.”
A Pirelli jelezte, már régóta arra törekszik, hogy szabályokban korlátozzák a gumik használatát.
„A Pirelli először 2013 novemberében kérte a csapatokat arra, hogy szabályozzák a gumik használatát. A kérésünket elutasították – mondta Paul Hembery, a Pirelli sportigazgatója. – A tervünk szerint egy készlet keményebb gumival legfeljebb a verseny ötven százalékát lehetne teljesíteni, a lágyabbal pedig legfeljebb harmincat. Ha ez a szabály érvényben van, senki sem mehetett volna 22 körnél többet egy készleten.”
Vettel 28 kört tett meg a közepesen kemény gumikon, amikor a jobb hátsója kidurrant.