Barcelonában az eddigieknél isszélesebb körű szórakoztatást kínál a pályára kilátogatók számára létrehozott élménypark, amelyben F1-es vetélkedők sorában próbálhatják ki magukat a szurkolók. Egyes kihívások nyertesei a Baumgartner Zsolt által vezetett kétüléses Minardiba is beülhetnek, illetve bárki nyerhet belépőt az exkluzív Paddock Clubba, ahonnan karnyújtásnyira vannak a csapatok. Ezt a programot további versenyhétvégékre is tervezi a Liberty Media.
Ross Brawn, az F1 új vezetője további újításokat is tervez, például az autók gépátvételét és az időmérő, valamint verseny utáni FIA-ellenőrzését nyilvánossá tenné. Ezzel a szurkolók jobban megértenék, milyenek az autók, illetve a rivális csapatok ötleteket szerezhetnének saját gépeikhez, és szorosabbá válhatna a mezőny. A NASCAR-ban már alkalmazzák ezt a módszert, és az istállók nem panaszkodnak amiatt, hogy bármiféle titkuk kiderül. Az F1-es alakulatok szemléletváltására is szükség van ehhez.
A Williams, a Martini és az Airbnb aztán minden eddiginél vadabb ötlettel állt elő, s a Liberty Media azonnal rábólintott.
A csapat közösségi játékot írt ki, amelynek két nyertese a Brit Nagydíj szombat estéjén bemehet a garázsba, és ott alhat a két autóval, amellyel Felipe Massa és Lance Stroll másnap rajthoz áll a futamon. A nyeremény a Massával való találkozást is magába foglalja.