A brazil Folha de S.Paulo szerint a brazil szövetségi kapitány 2.6 millió amerikai dollárral gazdagodik a világbajnokság ideje alatt futó reklámokból.
Ennek egyik kulcsa az volt, hogy az 57 éves edző visszautasított minden olyan ajánlatot, amely a brazil labdarúgó-szövetség főszponzor versenytársaitól érkezett, így többek között a Coca-Cola is hoppon maradt, amely riválisa a Guaraná üdítőital-gyártónak.
Az előző szövetségi kapitány, Luiz Felipe Scolari épp ellenkezőleg tett a 2014-es világbajnokságon és csak 260 ezer dolláros reklámszerződéseket írt alá, míg Tite a legtöbb kontraktusát 520 ezer dollárért kötötte.
Hozzátartozik a történethez, hogy a brazil szövetség főpartnere, az Itaú Bank több millió dollárt fektet a brazil televíziós piacba, ezzel összhangban manapság a legtöbb reklámban a szövetségi kapitány szerepel.
Tite egyébként vonakodik a reklámszerepléstől, ezúttal úgy ment bele, hogy ragaszkodott a saját feltételeihez. Ilyen volt többek között, hogy februárig végezni kell mindegyikkel, utána már csak a vb-re akart koncentrálni, valamint szeszes ital reklámozásához nem adta a nevét.