„A tervezéskor a szemünk előtt lebegett, hogy hűek legyünk a hagyományainkhoz, hűek maradjunk a nemzethez, ezért került vissza a mezbe a piros szín – mondta Orosz Pál, az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója. – Reméljük, az előttünk álló szezon még a tavalyinál is több sikert, a szurkolóknak még több örömet hoz.”
Az új designt kapó hazai felsőn most ismét keskenyebb és hagyományosabb csíkok láthatók, amelyeket jól kiemelnek a teljesen zöld ujjak és a zöld vállrész. A felső modern kerek nyakkivágásánál hátul, illetve a mez oldalán is piros csíkok találhatók.
Az új hazai mez rövidnadrágja zöld, és mindkét oldalán piros csík található a felsőn látható csíkokkal egy vonalban. Amikor a Ferencváros játékosai mozgásban vannak, a felsőn és a rövidnadrágon található csíkok együtt mozognak, amely egyrészt kiemeli a test alakját, másrészt a légiességet és gyorsaságot hangsúlyozza. Az új hazai sportszár teljesen zöld, rajta hátul apró ék alakú mintákból álló csík fut.
Az új mez a legfrissebb újításokkal, anyag- és nedvességkezelési technológiákkal segíti a játékosokat abban, hogy még kiválóbb eredményeket érjenek el. A rövidnadrág anyaga száz, a sportszár 78 százalékban újrafeldolgozott poliészterből készül. Minden egyes mez anyaga átlagosan 18 újrafeldolgozott műanyag palackot tartalmaz, ami azt jelenti, hogy a Nike 2010 óta csaknem kétmilliárd ilyen palackot használt fel a mezek gyártásához, így azok nem kerültek hulladéklerakóba. Ennyi palack kb. 3 500 futballpályát borítana be.
Az új mezt reklámozó videóban klublegendák, Rákosi Gyula, Ebedli Zoltán, Lipcsei Péter és Gera Zoltán kaptak szerepet.