MLSZ: stratégiai együttműködés a Szerencsejáték Zrt.-vel

nemzetisport.hu nemzetisport.hunemzetisport.hu nemzetisport.hu
Vágólapra másolva!
2019.02.01. 17:44
Stratégiai marketing együttműködési megállapodást írt alá a Szerencsejáték Zrt. és a Magyar Labdarúgó-szövetség. A nemzeti lottótársaság a Szövetség által biztosított kiemelt felületeken jelentetheti meg kampányait a 2021–2022-es bajnoki szezon végéig. Az első megjelenésekkel a 2018–2019-es szezon tavaszi idényének első fordulójában találkozhatnak a hazai futballszurkolók – ismertette közleményében a Szerencsejáték Zrt.

A hazai lottótársaság évek óta sikeres marketing együttműködési tevékenységet folytat négy látványsportágat képviselő nemzeti sportszövetséggel (kézilabda, kosárlabda, vízilabda, jégkorong), s immár a Magyar Labdarúgó-szövetséggel is. Ennek keretében a Szerencsejáték Zrt. vagyoni értékű jogokat vásárol szezononként nettó 2.7 milliárd forint értékben, és hirdetőként jelenik meg az MLSZ által biztosított felületeken a felnőtt férfiválogatott és az NB I mérkőzésein.

„A nemzeti tizenegy és a hazai klubcsapatok mérkőzései a leglátogatottabb sportrendezvények között szerepelnek. A magyar futballszurkolói tábor a Szerencsejáték Zrt. számára kiemelt célcsoport, hiszen komoly sportfogadói bázist jelent a társaságnak, és a labdarúgáson keresztül érhető el legszélesebb körben a hazai sportszerető felnőtt közönség” – áll a közleményben.

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik