A hazai lottótársaság évek óta sikeres marketing együttműködési tevékenységet folytat négy látványsportágat képviselő nemzeti sportszövetséggel (kézilabda, kosárlabda, vízilabda, jégkorong), s immár a Magyar Labdarúgó-szövetséggel is. Ennek keretében a Szerencsejáték Zrt. vagyoni értékű jogokat vásárol szezononként nettó 2.7 milliárd forint értékben, és hirdetőként jelenik meg az MLSZ által biztosított felületeken a felnőtt férfiválogatott és az NB I mérkőzésein.
„A nemzeti tizenegy és a hazai klubcsapatok mérkőzései a leglátogatottabb sportrendezvények között szerepelnek. A magyar futballszurkolói tábor a Szerencsejáték Zrt. számára kiemelt célcsoport, hiszen komoly sportfogadói bázist jelent a társaságnak, és a labdarúgáson keresztül érhető el legszélesebb körben a hazai sportszerető felnőtt közönség” – áll a közleményben.