Európa-kupa, La Plagne
Férfiak. Kettesek: 1. Svájc I (Ammann) 2:00.98, 2. Németország I (Feisthauer) 2:01.05, 3. Svájc II (Ro. Rüegg) 2:01.15, …30. Magyarország I (Gyulai Márton, Pintér Bertalan) 2:05.33
Világkupa-futam, Cortina d'Ampezzo
Férfiak. Négyesek: 1. Lettország I (Prusis) 1:46.08, 2. Németország I (Lange) 1:46.61, 3. Németország II (Spies) 1:46.65, 4. Svájc II (Ra. Rüegg) 1:46.86, 5. Svájc I (Annen) 1:47.07, 6. Egyesült Államok I (Hays) 1:47.08
A Vk állása (3 futam után): 1. Lange 97 pont, 2. Prusis 91, 3. Spies 81
Világkupa-futam, Lake Placid
Nôk: 1. Németország I (Prokoff) 1:57.91, 2. Németország II (Erdmann) 1:57.98, 3. Németország III (Martini) 1:58.99, 4. Svájc I (Burdet) 1:59.55, 5. Olaszország I (Weissensteiner) 1:59.84, 6. Oroszország I (Tokajova) 2:00.93
A Vk állása (5 futam után): 1. Prokoff 157 pont, 2. Erdmann 140, 3. Weissensteiner 136
Európa-kupa, La Plagne
Férfiak. Kettesek: 1. Svájc I (Ammann) 2:00.98, 2. Németország I (Feisthauer) 2:01.05, 3. Svájc II (Ro. Rüegg) 2:01.15, …30. Magyarország I (Gyulai Márton, Pintér Bertalan) 2:05.33
Világkupa-futam, Cortina d'Ampezzo
Férfiak. Négyesek: 1. Lettország I (Prusis) 1:46.08, 2. Németország I (Lange) 1:46.61, 3. Németország II (Spies) 1:46.65, 4. Svájc II (Ra. Rüegg) 1:46.86, 5. Svájc I (Annen) 1:47.07, 6. Egyesült Államok I (Hays) 1:47.08
A Vk állása (3 futam után): 1. Lange 97 pont, 2. Prusis 91, 3. Spies 81
Világkupa-futam, Lake Placid
Nôk: 1. Németország I (Prokoff) 1:57.91, 2. Németország II (Erdmann) 1:57.98, 3. Németország III (Martini) 1:58.99, 4. Svájc I (Burdet) 1:59.55, 5. Olaszország I (Weissensteiner) 1:59.84, 6. Oroszország I (Tokajova) 2:00.93
A Vk állása (5 futam után): 1. Prokoff 157 pont, 2. Erdmann 140, 3. Weissensteiner 136
"Stréhli Ildinek van saját bobja, ám a férfiak közül ezt elsőként én mondhatom el magamról. A La Plagne-i Európa-kupa-futamra menet megálltunk Cortina d'Ampezzóban, hogy felvegyük a korábban már kinézett bobot, és végre ne egy kölcsönzött járgánnyal vágjunk neki az előttünk álló versenynek – kezdte Gyulai Márton. – Aztán az is nagy előrelépésnek számít, hogy Pintér Bertalan mellett Bencze Ferenc is velünk tartott, így volt tartalékunk, aki a futamok előtt a nyugodt hátteret biztosította a számunkra. Ennek ellenére csak négy egységet sikerült megelőznünk a harmincnégyből. De a lényeg, hogy nem borultunk, épségben leértünk Európa leghosszabb pályáján, nem tettünk kárt sem a sporteszközben, sem magunkban. Bár be kell vallanom, egyszer az első futamban nagyon »zaccos« volt a szituáció, közel jártunk a fejre álláshoz. Ennél már csak jobbak, összeszokottabbak lehetünk, nekem is nyilván javul a vezetési technikám. Ha minden jól megy, pénteken elutazunk Königsee-be, ahol tesztelhetjük az ottani pályát. Ez nagyon jól jönne, ugyanis jövőre ott rendezik az utánpótláskorúak Európa-bajnokságát, amin reményeim szerint rajthoz állok. Azt még nem tudom, kivel, de addig talán találok valakit, aki huszonhét évesnél fiatalabb, képes jól megtolni a bobot, na meg utána bele is mer ülni…”