Gyorsasági motoros teszt, Estoril
125 kcm (a két nap összevont eredménye): 1. Cecchinello (olasz, Aprilia) 1:45.950 (102 kör), 2. Ui (japán, Aprilia) 1:46.200 (120), 3. De Angelis (San Marinó-i, Aprilia) 1:46.220 (73), 4. Borsoi (olasz, Aprilia) 1:46.350 (149), 5. Dovizioso (olasz, Honda) 1:46.350 (92), 6. Stoner (ausztrál, Aprilia) 1:46.650 (110), …27. Tóth Imre (magyar, Honda) 1:50.300 (143), …29. Lénárt Péter (magyar, Honda) 1:50.980 (64)
Gyorsasági motoros teszt, Estoril
125 kcm (a két nap összevont eredménye): 1. Cecchinello (olasz, Aprilia) 1:45.950 (102 kör), 2. Ui (japán, Aprilia) 1:46.200 (120), 3. De Angelis (San Marinó-i, Aprilia) 1:46.220 (73), 4. Borsoi (olasz, Aprilia) 1:46.350 (149), 5. Dovizioso (olasz, Honda) 1:46.350 (92), 6. Stoner (ausztrál, Aprilia) 1:46.650 (110), …27. Tóth Imre (magyar, Honda) 1:50.300 (143), …29. Lénárt Péter (magyar, Honda) 1:50.980 (64)
Estorilban folytatódott a múlt hét végén és e hét elején a gyorsasági motoros világbajnokság 125 köbcentis kategóriájának tesztelése. A magyar versenyzők közül Talmácsi Gábor továbbra sem ülhetett motorra – a múlt heti jerezi tréningen eltört a csuklója, ezért nem engedték az orvosok. Az idény elején a világbajnoki címvédő csapathoz szerződő Talmácsi tehát kénytelen volt hazatérni, ám itthon jött az újabb rossz hír: a Sportkórházban megállapították, hogy a talpcsontja is eltört, nemcsak a keze.
De térjünk vissza még egy kicsit Estorilra, ahol Tóth Imre és a vb-újonc Lénárt Péter húzta a gázt. Tóth az első nap a motor rugózását állítgatta, átlag háromkörönként állt ki a boxba, úgyhogy a köridőkre nem nagyon tudott koncentrálni. Elérte viszont, hogy a nap végére már szinte tökéletes volt az új Hondája. Csakhogy hétfőre leszakadt az ég, szinte lehetetlen volt jó időeredményeket produkálni. Lénárt nem is próbálkozott ezzel – a csapata úgy döntött, hogy kihagyja a hétfői tréninget. Egy nappal korábban a futómű-beállításokkal volt elfoglalva, több-kevesebb sikerrel. Persze a mostani eredményekből nem lehet messzemenő következtetéseket levonni, mivel a motorba egyelőre a tavalyi Italjet-erőforrás van beépítve (az új még nem érkezett meg), amely köztudottan az egyik leggyengébb volt a mezőnyben.