A két magyar induló közül a Szalay Balázs, Laklóth Aladár kettős a 11. (!), a Palik László, Darázsi Gábor pedig az 51. helyen végzett a körversenyen. "Nem számítottam ilyen jó eredményre,
Tunézia-rali, a Vk 2. futama, Toulon
Prológ. Autósok: 1. De Villiers, Thorner (dél-afrikai, svéd, Nissan Pick-Up) 1:52.14, 2. Peterhansel, Cottret (francia, Mitsubishi Pajero) 1:52.67, Biasion, Siviero (olasz, Mitsubishi Pajero) 1:54.14, …11. Szalay Balázs, Laklóth Aladár (magyar, Chevrolet Blazer) 2:04.42, …51. Palik László, Darázsi Gábor (magyar, Toyota Landcruiser) 2:15.43. Motorosok: 1. Rochereau (francia, Polaris quad) 1:38.36, 2. Despres (francia, KTM LC4) 1:48.60, 3. Gorrara (olasz, KTM) 1:50.40
Tunézia-rali, a Vk 2. futama, Toulon
Prológ. Autósok: 1. De Villiers, Thorner (dél-afrikai, svéd, Nissan Pick-Up) 1:52.14, 2. Peterhansel, Cottret (francia, Mitsubishi Pajero) 1:52.67, Biasion, Siviero (olasz, Mitsubishi Pajero) 1:54.14, …11. Szalay Balázs, Laklóth Aladár (magyar, Chevrolet Blazer) 2:04.42, …51. Palik László, Darázsi Gábor (magyar, Toyota Landcruiser) 2:15.43. Motorosok: 1. Rochereau (francia, Polaris quad) 1:38.36, 2. Despres (francia, KTM LC4) 1:48.60, 3. Gorrara (olasz, KTM) 1:50.40
mert a távnak körülbelül a negyedénél elnéztem egy dupla kanyart, és szinte megállásig kellett fékezni az autót – vallotta be Szalay. – A pálya egyébként nagyon tetszett, és élveztem, hogy újra versenyezhetek.”
Így volt ezzel Palik László is, aki a dízel Toyotával megelőzte a mezőny felét, amivel roppant elégedett volt. "Tipikus murvás ralipályát jelöltek ki a szervezők, amely jó ritmusú volt és nagyon látványos – mondta Palik. – Az autó tökéletesen működött, nekünk meg nagy kedvünk volt ahhoz, hogy végre autózzunk egy jót.”
A motorosoknál meglepetésre egy négykerekű motor (quad) vette a legjobban az akadályt, és a franciák egyik sztárjának, Cyril Despres-nek meg kellett elégednie a második helyezéssel.