Tereprali - A száguldás hatása

T. A.T. A.
Vágólapra másolva!
2003.04.07. 21:28
Címkék
Tunézia-rali, a tereprali Vk 2. futama

1. nap. Autósok: 1. Peterhansel, Cottret (francia, Mitsubishi Pajero Evo) 2:25:10, 2. Biasion, Siviero (olasz, Mitsubishi Pajero) 1:44 perc hátrány, 3. De Villiers, Thorner (dél-afrikai, svéd, Nissan Pick-Up) 5:08 p h., …57. Szalay, Laklóth (magyar, Chevrolet Blazer) 2:24:15 óra h., Motorosok: 1. Despres (francia, KTM) 2:35:25, 2. Roma (spanyol, KTM) 9 mp h., 3. Meoni (olasz, KTM) 52 mp h.
Tunézia-rali, a tereprali Vk 2. futama

1. nap. Autósok: 1. Peterhansel, Cottret (francia, Mitsubishi Pajero Evo) 2:25:10, 2. Biasion, Siviero (olasz, Mitsubishi Pajero) 1:44 perc hátrány, 3. De Villiers, Thorner (dél-afrikai, svéd, Nissan Pick-Up) 5:08 p h., …57. Szalay, Laklóth (magyar, Chevrolet Blazer) 2:24:15 óra h., Motorosok: 1. Despres (francia, KTM) 2:35:25, 2. Roma (spanyol, KTM) 9 mp h., 3. Meoni (olasz, KTM) 52 mp h.
Mindkét magyar páros technikai gondokkal küszködött a Tunézia-rali első napján, de nagyon élvezték a sivatagi viadal nyitányát. Szalay Balázs és Laklóth Aladár a szelektív szakasz első felén még a 13. helyen állt, sokszor 160 fölötti tempóban száguldottak, ám délutánra "elfáradt” a Chevy, kétórás szervizt igényelt, ráadásul a versenyidőből. Palik László és Darázsi Gábor sem volt híján a szervizmunkának, s ez annak tudható be, hogy most nem vigyáztak a kocsira, meg akarták nézni, mit bír. Nos, hamar kiderült, hogy a versenyzőknek tetsző ugratókat nehezen (kitört a bal első kerék), de azért eljutott valahogy a célig.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik