Tunézia-rali, a Vk 2. futama
2. nap, Sabria–Ksar Ghilane (össztáv: 297 km, szelektív szakasz: 291 km). Autósok: 1. Peterhansel, Cottret (francia, Mitsubishi Pajero Evo) 3:15:28, 2. Biasion, Siviero (olasz, Mitsubishi Pajero) 9:24 perc hátrány, 3. De Villiers, Thorner (dél-afrikai, svéd, Nissan Pick-Up) 25:17 p h., …15. Szalay, Laklóth (magyar, Chevrolet Blazer) 1:35:44 óra h. Motorosok: 1. Roma (spanyol, KTM) 3:37:41, 2. Meoni (olasz, KTM) 6 mp h., 3. Despres (francia, KTM) 2:08 p h.
Az állás 2 nap után. Autósok: 1. Peterhansel, Cottret 5:40:38, 2. Biasion, Siviero 11:08 p h., 3. De Villiers, Thorner 30:25 p h., …38. Szalay, Laklóth 3:59:59 ó h. Motorosok: 1. Roma 6:13:15, 2. Meoni 49 mp h., 3. Despres 1:59 p h.
(Palik Lászlóék pontos eredményérôl lapzártánkig nem érkezett hír.)
Tunézia-rali, a Vk 2. futama
2. nap, Sabria–Ksar Ghilane (össztáv: 297 km, szelektív szakasz: 291 km). Autósok: 1. Peterhansel, Cottret (francia, Mitsubishi Pajero Evo) 3:15:28, 2. Biasion, Siviero (olasz, Mitsubishi Pajero) 9:24 perc hátrány, 3. De Villiers, Thorner (dél-afrikai, svéd, Nissan Pick-Up) 25:17 p h., …15. Szalay, Laklóth (magyar, Chevrolet Blazer) 1:35:44 óra h. Motorosok: 1. Roma (spanyol, KTM) 3:37:41, 2. Meoni (olasz, KTM) 6 mp h., 3. Despres (francia, KTM) 2:08 p h.
Az állás 2 nap után. Autósok: 1. Peterhansel, Cottret 5:40:38, 2. Biasion, Siviero 11:08 p h., 3. De Villiers, Thorner 30:25 p h., …38. Szalay, Laklóth 3:59:59 ó h. Motorosok: 1. Roma 6:13:15, 2. Meoni 49 mp h., 3. Despres 1:59 p h.
(Palik Lászlóék pontos eredményérôl lapzártánkig nem érkezett hír.)
Nemcsak az éllovasok, hanem a két magyar résztvevő is szerencsésen átvészelte a kemény sivatagi napot: sőt, a Szalay Balázs, Laklóth Aladár kettős az előkelő 15. helyen végzett. Pedig kedden sem volt egyszerű napja a párosnak: körülbelül a 20. kilométernél leszakadt az éjszaka megszögelt ütközésgátló, és ott is maradt a puha homokban. A Chevy a hőséget sem bírta túl jól: Szalayék kétszer is a saját ivóvizükkel voltak kénytelenek meglocsolni, de még így is sokat jöttek előre az összetettben.
Palik László és Darázsi Gábor 9–0-ra elveszítette a biztosítékokkal vívott csatát (a Toyota elektromos rendszerével volt gond), ám a legfontosabb, hogy célba ért. Amint arról már beszámoltunk: Palikék most nem kímélik úgy a Landcruisert, mint a Dakaron, kíváncsiak rá, hogy mit bír. Nos, amint a példa mutatja, a gyors tempót nem nagyon. Ezért is gondolkodik azon a tévékommentátor, hogy a következő sivatagi show-ra lecseréli a szívéhez nőtt modellt.