Marso Nokian-kupa, az ob 1. futama, Máriapócs
Divízió I.: 1. Révész Tamás (Révész Rallye Team, Toyota Corolla WRC), 2. Simon (AMG Rabócsi-ring, Mitsubishi Lancer), 3. Kotán (Fahrer Racing Club, Ford Focus). H-csoport: 1. Révész Bálint (Révész Rallye Team, Audi S2), 2. Szôlôsi (Arthur AMSE, Lancia Delta Integrale), 3. Balázs (Révész Rallye Team, Mazda 323). Euro2000: 1. Pathy László (Cél ASE, VW Golf), 2. ifj. Bánkuti (Bánkuti Racing Team, Peugeot 205 GTi), 3. Csernyik (AMG Rabócsiring, Peugeot 206)
Következik (május 4.): az ob 2. futama, Greinbach (Ausztria)
Marso Nokian-kupa, az ob 1. futama, Máriapócs
Divízió I.: 1. Révész Tamás (Révész Rallye Team, Toyota Corolla WRC), 2. Simon (AMG Rabócsi-ring, Mitsubishi Lancer), 3. Kotán (Fahrer Racing Club, Ford Focus). H-csoport: 1. Révész Bálint (Révész Rallye Team, Audi S2), 2. Szôlôsi (Arthur AMSE, Lancia Delta Integrale), 3. Balázs (Révész Rallye Team, Mazda 323). Euro2000: 1. Pathy László (Cél ASE, VW Golf), 2. ifj. Bánkuti (Bánkuti Racing Team, Peugeot 205 GTi), 3. Csernyik (AMG Rabócsiring, Peugeot 206)
Következik (május 4.): az ob 2. futama, Greinbach (Ausztria)
A divízió I-ben az idén a ralipályákon is vitézkedő Révész Tamás, a H-csoportban pedig édesapja, Révész Bálint szerezte meg a győztesnek járó trófeát. Előbbi kategóriában egyékbént nem állt rajthoz a bajnok ifjabb Rabócsi Tibor, ott volt viszont a mezőnyben az autója, amelyet Simon Zoltán a második helyen kormányozott a célba. A dobogó harmadik fokára Kotán Péter állhatott – a nyolcszoros bajnoknak nem volt túl jó hétvégéje, a folyamatos technikai hibák miatt az A-döntőbe sem tudta beverekedni magát.
A kétkerékhajtásúak mezőnyében ezúttal Pathy László volt a leggyorsabb, megelőzve két peugeot-s versenyzőt, ifjabb Bánkuti Gábort és Csernyik Istvánt.