Eddig jeles az átépített Hungaroring "bizonyítványa, ugyanis az első hivatalos verseny, a Civil-Sol-kupa nyitó napja után a versenyzők elégedetten nyilatkoztak a pályáról.
Noha a legnagyobb izgalommal várt Shell V-Power Racing Renault Clio-kupa simán, ütközés nélkül lezajlott, azért Wéber Gábor és Gál Szabolcs nagyot csatázott, ami a puszta eredményt tekintve – Wéber rajt–cél-győzelmet aratott – annyira nem nyilvánvaló. Annál nagyobb volt a tülekedés – tizennégy kisebb ütközés, tizenöt kicsúszás és néhány megpördülés – a Opel Astrák versenyén, amelynek végén Brachna Lászlót – aki kiheverte múlt heti balesetét – intették le elsőnek. Az 1600 kcm alatti túraautók mezőnye a tervezett tíz kör helyett csupán négyet tudott teljesíteni – olaj került a pályára, ezért leintették a versenyt –, s a rövidített küzdelmet a Ringen most debütáló Kőváry Barna nyerte meg, míg az 1600 kcm felettieknél a Rácz István, Turán Frigyes párharcból az előbbi került ki győztesen. Civil-Sol-kupa, a gyorsasági autós ob
5-6. futama, Hungaroring
5-6. futama, Hungaroring
Shell V-Power Renault Clio-kupa (14 kör): 1. Wéber Gábor (ZMS Autó Motor) 32:46:92 , 2. Gál Sz. (Szélesi Motorsport) 32:49:05, 3. Krecz (Zengő Motorsport Egyesület) 32:55:62. Mobil1 Opel Astra Classic-kupa (14): 1. Brachna László (Minor Motorsport) 34:17.36, 2. Szamosvári (J.B. Motorsport) 34:20:23, 3. Assenbrenner (Szélesi Motorsport) 34:40.92. Túraautók 1600 kcm alatt: (5+10): 1. Kőváry Barna (Minor Motorsport, Ford Puma Super 1600) 9:12.83, 2. Kincses (Kincses Turbo Team, Mazda RX7) 9:21.90, 3. Szigeti (Orion Motorsport Egyesület, Honda Civic) 9:25.52. Túraautók 1600 kcm felett (5+10): 1. Rácz István (BOVI Motorsport, Porsche 911) 19:55.57, 2. Turán (Turán Motorsport Egyesület, Mitsubishi Lancer EVO6) 20:12.08, 3. Barta (BOVI Motorsport, Porsche 911) 20:16.71. Formulaautók (14 kör): 1. Chanoch Nissany (Szász Motorsport Egyesület, Coloni Nissan) 26:16.99, 2. Harkányi Zsolt (Volán Autós SC, Reynard Opel) 28:08.71, 3. Törő Tamás (Pi-Do Racing Team, MTX) 27:16.99 – körhátrányban