A Honda részvásárlása nem zajlott akadálymentesen, hiszen a BAR korábbi szerkezetében a British American Tobacco 90 százalékban birtokolta a csapatot, tíz százalék pedig két alapító tagé, Craig Pollocké és Gerry Forsythe-é volt, és ők nem kértek a Hondából.
Ám a BAT ezután fő részvényesként átadólistára tette a csapatot irányító BAR Holdingst, és még újsághirdetésben is megjelent a Financial Timesban, hogy eladó a csapat. Igazi érdeklődő nem akadt a BAT-on és a Hondán kívül, így a két cég "megszerezte" a gárdát, és hétfőn létre is hozta az új céget, amelyet BARH-nak nevezett el. A BAT 55 százalékban a csapat tulajdonosa maradt, de rövidesen az összes dohányreklámot betiltják, így nem kizárt, hogy ez a rész is nemsokára a Hondáé lesz.
A BAR-énál sokkal nagyobb változások történtek a télen az F1 Milton Keynes-i csapatánál, amely Jaguarból Red Bullá vedlett. A csapatban pilótákat és vezetőségi tagokat is váltottak, a minap mindkettőről beszélt Dietrich Mateschitz, a Red Bull tulajdonosa. Az üzletember elárulta: az eltávolított Tony Purnell, David Pitchford párossal az volt a legnagyobb gond, hogy Anthony Davidsont vagy Alex Wurzöt akarta szerződtetni David Coulthard mellé, míg ő maga a Vitantonio Liuzzi, Christian Klien kettősből kívánt választani. A vita odáig fajult, hogy Liuzzi és Klien is szerződést kapott, Purnellék pedig új munka után nézhetnek.