,,Körülbelül száztíz kontinentális csapat van a világon – kezdte Stubán Ferenc csapatfőnök. – Éves költségvetésünk harmincmillió forint, ezzel a középmezőnybe tartozunk. Az említett összeg kizárólag szponzoroktól származik, semmilyen központi támogatást sem kapunk.” A magyar gárda már tavaly is remekül szerepelt, hiszen megnyerte a legrangosabb hazai viadal, a Tour de Hongrie (TdH) csapatversenyét, és az egyéni győztes, Lengyel Tamás is a P-Nívó-Betonexpressz kerekese volt.
A P-Nívó-Betonexpressz 2000 SE versenyzői:
Arany Gábor, Cador Rida (francia), Cziráki István, Garamszegi László, Haiszer Ákos, Kiskó Gábor, Kusztor Péter, Möbius Márk, Nagy Ákos, Remák Zoltán, Steig Csaba, Szekeres Csaba, Vízer Barnabás, Zsombók Dániel
A P-Nívó-Betonexpressz 2000 SE versenyzői:
Arany Gábor, Cador Rida (francia), Cziráki István, Garamszegi László, Haiszer Ákos, Kiskó Gábor, Kusztor Péter, Möbius Márk, Nagy Ákos, Remák Zoltán, Steig Csaba, Szekeres Csaba, Vízer Barnabás, Zsombók Dániel
Lengyel a norvég Sparebanken Vest színeiben folytatja, ám így sem maradt TdH-aranyérmes nélkül a magyar élklub, mert visszatért Remák Zoltán. ,,Rengeteg meghívást kapunk Európa számos országából, valamint Kanadából – újságolta boldogan a csapatvezető. – Indulunk olyan 2.1-es és 2.2-es, tehát egynapos és kétnapos versenyeken, amelyeken világranglistapontokat gyűjthetünk. Természetesen nyerni szeretnénk az idei, hazai Touron és a Gemenc Nagydíjon is.”
Vasárnap délelőtt kilenc órától a gárda nyílt edzést tart, a találkozó a cinkotai HÉV-állomásnál lesz, a tréning távja körülbelül 200 kilométer a Cinkota, Gödöllő, Aszód, Hatvan, Gyöngyös, Mátraháza, Kékestető útvonalon és vissza. Kivételes alkalom ez, hiszen a versenyzők ritkán edzenek közösen, mert idény közben rengeteg a verseny, ráadásul sokan több száz kilométernyire laknak egymástól.