Mint beszámoltunk róla, a Nantes kedden a Nemzetközi Labdarúgó-szövetséghez (FIFA) fordult, amiért álláspontja szerint a walesi klub – megszegvén a játékos átigazolásáról kötött szerződést – nem fizette ki az ár aktuális első részletét.Mint beszámoltunk róla, a Nantes kedden a Nemzetközi Labdarúgó-szövetséghez (FIFA) fordult, amiért álláspontja szerint a walesi klub – megszegvén a játékos átigazolásáról kötött szerződést – nem fizette ki az ár aktuális első részletét.
A feljelentés után a Cardiff ügyvédei levélben fordultak a Nantes képviselőihez, ám a francia klub köreiből azt állították a L'Équipe-nek, hogy a megkeresést nem tudják hivatalosnak tekinteni, és a küldeményben egyébként sincs újdonság.
„Ha azt akarták közölni velünk, hogy a baleset körülményeit az illetékes hatóságok vizsgálják, akkor azt megköszönjük, de természetesen eddig is tudtunk róla. A valóság az, hogy a február ötödikei felszólításunkra semmilyen hivatalos választ nem kaptunk még” – mondta egy meg nem nevezett nantes-i sportvezető a francia sportnapilapnak.
A L'Équipe Gianni Infantinót, a FIFA elnökét is idézi röviden:
„A FIFA-nak megvannak a fórumai az ilyen viták rendezésére. Egyelőre azonban még emésztjük a tragédiát, amely mélységesen elszomorít bennünket. Ebben a pillanatban nem is kívánok mást mondani, mint hogy együttérzünk a labdarúgó családjával. Reményeim szerint a FIFA és a két klub megtalálja a megoldást.”
Eközben megszólalt az a játékosügynök, Willie McKay is, aki a fiával, Markkal közös cégén keresztül tető alá hozta az ügyletet. Mint a BBC-nek elmondta: Mark McKay „nem fut a Nantes után”, hogy megkapja a részesedését, amely egyébként 1.7 millió euró lenne.
„Itt elsősorban nem pénzről van szó, hanem két elveszített életről… – utalt Willie McKay a Salával együtt balesetet szenvedő pilótára, David Ibbotsonra is. – Ha mások a pénzről akarnak vitatkozni, ám tegyék.”