Az európai szövetség statisztikai összegzését ismertetve az insidethegames.biz kiemelte, hogy – ugyancsak rekordot jelentően – több mint ötven tévétársaság közvetített az angliai helyszínekről, ami több mint a kétszerese a 2017-es hollandiai Eb mutatójának.
További csúcsként említik az angol–német döntőt (a házigazdák 2–1-re nyertek hosszabbítás után), amelyet élőben 50 millióan követtek, szemben az öt évvel ezelőtti kontinenstornával, amelynek össznézettsége 15 millióra rúgott. A Wembley Stadionban rendezett döntőn 87 192-en voltak jelen a nézőtéren, megdöntve a férfi és a női Eb-döntők eddigi helyszíni szurkolói rekordját. Az Eb-meccsek átlagos látogatottsága 18 544 főt tett ki.
A közösségi média számai is magasak: az UEFA jelentése szerint 453.3 millió interakció volt, a legtöbben a TikTokon (38.7 százalék) és a Twitteren (21.1 százalék) kapcsolódtak be az Európa-bajnokság történéseibe. Az UEFA női futballközösségi médiafelületei összesen 14.6 millió követőt gyűjtöttek, 590 ezerrel többet, mint 2017-ben.