Normál esetben 10-12 hónappal a piacra kerülés előtt tárgyal erről a Barca klubvezetése és a katalánokat öltöztető amerikai sportszergyártó, a Nike, viszont a július 18-i elnökválasztás miatt bizonytalanná vált, hogy erre mikor kerülhet sor hivatalos formában, ha váltás történik. Akkor ugyanis a sportszergyártó kicsúszik a tervezési és a gyártási folyamatból. Az új elnöknek azonban már nem lesz ráhatása a folyamatra, az ugyanis végérvényesen elindult a maga útján. az viszont biztos, hogy a sportszergyártóval majd újra kell tárgyalni a szponzori szerződést.
A mez még tervezési fázisban van, véletlenül vagy direkt kicsempészett képek sem születhettek róla, abban viszont már most sikerült megállapodni, hogy a következő szezon vízszintes csíkjai rövid életűek lesznek. A felmérések ugyanis azt mutatták ki, hogy a forradalmi stílusváltások és színválasztások nem kedveztek a mezeladásnak. A többség a klasszikus színeket és csíkokat kereste. Az eladások egyértelműen gyenge eredményeket hoztak, amikor nagyon merészet álmodtak a tervezők, akik ezzel igyekeztek kompenzálni a pályán elért visszafogottabb eredményeket. Most az újbóli triplázás évében azonban bátran számíthatnak a szakmai sikerek reklámértékére is.