Az NFL nagydöntőjének (Super Bowl) szünetében minden évben nagyvállalatok tucatjai versenyeznek, hogy egy félperces reklámért kicsengethessenek több mint 3 millió dollárt azért, hogy bemutassák újításaikat.
Az NFL nagydöntőjének (Super Bowl) szünetében minden évben nagyvállalatok tucatjai versenyeznek, hogy egy félperces reklámért kicsengethessenek több mint 3 millió dollárt azért, hogy bemutassák újításaikat.
A nézettség persze elég vonzó a cégek számára, hiszen az előző Super Bowlnál a Nielsen Media Research cég kimutatásai szerint átlagos 111.3 millióan ültek le a képernyők elé megtekinteni a New York Giants és a New England Patriots összecsapását, ezzel pedig minden idők legnézettebb televíziós műsorává avanzsált a tavalyi döntő az Egyesült Államokban.
Egy ilyen nagyszabású kampányhoz szerencsére a derék autógyártó megtalálta az általunk már sokszor megénekelt Kate Uptont, aki örömmel vállalta el a felkérést. Egy biztos, mi ezt a reklámot várjuk majd legjobban a döntő nagyszünetében…
Egy kis ízelítő a Mercedes és a szép szőke modell közös munkásságából: