Immár hagyományosan ez az a hétvége, amikor Amerikában a legkevesebb esküvőt és legtöbb, tévézéssel egybekötött bulit tartják. A tavalyi döntőre több néző volt kíváncsi, mint a 2008-as elnökválasztás élő közvetítésére. Az Indianapolis Colts és a győztes New Orleans Saints mérkőzését mintegy 153 millióan látták, ebből 106,5 millióan a CBS csatornán, amivel a 2010-es Super Bowl döntő minden idők legnézettebb tévéműsora lett Amerikában, megdöntve a MASH tévésorozat befejező részének 1983-ban felállított, 106 milliós rekordját.
A 45. – pontosabban, ahogy itt jelölik: a XLV – döntőt közvetítő Fox televíziónak tehát nagyon fel kell kötnie a szuszpenzort. Igaz, ha nem is állít fel új nézői csúcsot, a csatorna akkor sem járhat rosszul a 3 millió dollárért mért 30 másodperces reklámblokkokból származó bevétel nála maradó részével.
Egy jegy ára az 50 yardos középvonalnál, a hetedik sorban, a Ticketmaster szerint csütörtökön 54 dollár híján elérte a 16 ezret a Dallas Cowboys arlingtoni stadionjában. Egy jó helyen található parkolóhely fenntartásáért lapértesülés szerint akár 1000 dollárt is elkérnek.
A mérkőzés napjára a szállodások és vendéglősök reményei szerint 150-200 ezer idegen érkezik majd Dallasba, jó részük nyilván arra is készen, hogy a sport élvezete mellett a könnyű testi örömökre is áldozzon. A texasi nagyváros rendőrsége szerint a környéket az eseményre időzítve mintegy 50-100 ezer prostituált – köztük számos fiatalkorú – árasztja majd el.
A összecsapás idején a meteorológusok szerint alig lesz 13 fok, ami a környéken a leghidegebb időjárás 1989 óta. De legyen égzengés vagy földindulás, a Super Bowl nézői abban biztosak lehetnek, hogy a Cowboys-stadionban nem megy el az áram. A létesítmény ugyanis – a dallasi és a Fort Worth-i belvároshoz hasonlóan – több hálózatból kapja az áramot. Ezt az ellátási szuperbiztonságot egyébként az elmúlt napokban méltatlankodva emlegették fel azok a lakók, akik a térség 27 ezer otthonában az elmúlt napok hóviharai miatt sötétben maradtak.
Forrás: MTI