Az autóversenyzés csapatsport, nem csak a pilóta körül forog a világ, ám ha az ember felkészül, a maximumot nyújtja, aztán valamelyik szerelő elbaltázza a kerékcserét, azzal nehéz mit kezdeni…
„Katasztrófa, ami itt megy! – bosszankodott Kiss Pál Tamás. – A boxkiállás után a csapatvezető jelzett, mehetek, ám a jobb hátsónál dolgozó szerelő akkor jött rá, rosszul rögzítette a kereket. Vissza kellett tolni az autót, és az egészet újra elkezdeni, amivel jó húsz másodpercet vesztettem. Inkább visszafelé fejlődünk, így nem lehet bajnokságot nyerni, drasztikus változásokra lenne szükség.”
A vasárnap egyetlen pozitívuma, hogy megszűnt a gumik túlmelegedése, amit jól jelez, hogy 13 körön át Kiss Pál Tamás diktálta a legjobb tempót: „Jó volt az autó, a harmadik-negyedik hely sikerülhetett volna. Szerencsére a beállítások jól működtek, ezen a téren minden rendben volt, ebből merítek erőt.”
„Katasztrófa, ami itt megy! – bosszankodott Kiss Pál Tamás. – A boxkiállás után a csapatvezető jelzett, mehetek, ám a jobb hátsónál dolgozó szerelő akkor jött rá, rosszul rögzítette a kereket. Vissza kellett tolni az autót, és az egészet újra elkezdeni, amivel jó húsz másodpercet vesztettem. Inkább visszafelé fejlődünk, így nem lehet bajnokságot nyerni, drasztikus változásokra lenne szükség.”
A vasárnap egyetlen pozitívuma, hogy megszűnt a gumik túlmelegedése, amit jól jelez, hogy 13 körön át Kiss Pál Tamás diktálta a legjobb tempót: „Jó volt az autó, a harmadik-negyedik hely sikerülhetett volna. Szerencsére a beállítások jól működtek, ezen a téren minden rendben volt, ebből merítek erőt.”