Miután Michelisz Norbert az idei szezonra csatlakozott a Honda gyári csapatához, a Zengő Motorsport átállt a két autós programra, és bár Ficza Ferenc a szlovák versenyhétvégén bemutatkozhatott, Nagy Dánielnek eddig nem volt alkalma a debütálásra. Francois Ribeiro, a WTCC első embere azonban azt szeretné, hogy minél több indulója legyen a sorozatnak, valamint a privát csapatok támogatását is fontosnak tartja.
„Nagyon nyugtalan vagyok a Mugen miatt, hiszen ígéretet tett a csapatnak, hogy a Nürnburgringre kész lesz a második motor – nyilatkozta Ribeiro. – Utána azt mondták, hogy addig kevés idő van hátra, de a moszkvai futamig kész lesz. Majd megint kevésnek találták az időt, így Portugáliára tolták. A csapatnak van autója, versenyzője és pénze, de nincs motorja, így Nagy Dániel csak a szezon második felében versenyezhet. Hallottam, ahogy Michelisz Norbi beszélt róla, ezért kíváncsi vagyok, hogy mire lehet képes a WTCC-ben. Akár egy kellemes meglepetése is lehet a bajnokságnak."
William De Braekeleer, a Honda Europe motorsport-igazgatója védelmébe vette a Honda motorgyártóját, és elmondta, hogy szerinte a magyar csapat is hibás a jelenlegi helyzet miatt.
„Az ok, amiért a csapat másik pilótája nem tud rajthoz állni az, hogy nem áll rendelkezésükre a motor, de ez azért is lehet, mert a holt szezon végéig nem voltak abban biztosak, hogy a költségvetésük lehetővé teszi egy második autó indítását. A Mugen nem egy pizzéria, ahol hirtelen rendelhetsz egy pizzát. Abban a szakaszában az évnek pedig a motorszállítóknak rengeteg munkájuk van, így ha akkor érkezel, a sor végére kerülsz. Ettől függetlenül reménykedem benne, hogy hamarosan szállítják a második motort, ha nem is Portugáliában, akkor talán Argentínában" – mondta De Braekeleer.