A Sportmarketing Újragondolva Meetup azért jött létre, mert korábban hiányzott Magyarországról a sportmarketing szakmai fóruma. A meetupok féléves rendszerességgel jelentkeznek, egy sorozatot alkotnak, amely során a tágabb értelemben vett sportmarketing és sportgazdaság témakörök – így a sportszponzoráció, a sport online vonatkozásai, a sport PR, a sportpolitika, a sportrendezvény szervezés, a sportmenedzsment, a sportjog – kapnak teret.
A meetupok tematikusak, a novemberben hatodik alkalommal megrendezésre kerülő eseményen innovatív sport megoldásokat elemeznek. A témát a különböző érintettek nézőpontjából vizsgálva járják körül rövid, pörgős előadásokkal, valamint a közönség részéről kérdésfeltevési lehetőséggel. A rendezvény erőssége a friss ötletek generálása, a legújabb lehetőségek felvillantása, külföldi példák, illetve azok hazai alkalmazási lehetőségeinek bemutatása.
A jövő csak digitálisan képzelhető el? Hogyan tehetnek szert versenyelőnyre a technológiai újdonságokkal a sportszervezetek a pályán kívül? Melyek az innovatív márkák a sportban?
A Sportmarketing Újragondolva Meetup célja a hasonló érdeklődésű, a sportért tenni akaró embereket összehozni és lehetőséget adni az interakcióra. Mindehhez oldott hangulatot teremtő környezetet biztosítanak és a délutáni időzítéssel megadják a lehetőség arra, hogy a résztvevők a rendezvény után kötetlenül folytathassák a gondolatcserét.
További részletek, jegyinformáció, regisztráció: sportsmarketing.hu/meetup
KORÁBBI MEETUPOK
A korábbi Sportmarketing Újragondolva Meetupok beszámolói, képeit és a Digi Sport Reggeli start műsorában lement beszélgetések megtekinthetők az alábbi linkeken:
Sport és média – Sportmarketing Újragondolva Meetup, 2013.05.03., Symbol
Sportban az Üzlet – Sportmarketing Újragondolva Meetup, 2012.11.28., Mu Színház
Az olimpia marketing szemmel – Sportmarketing Újragondolva Meetup 2011.05.17., Mu Színház
SportPR/Sport branding – Sportmarketing Újragondolva Meetup 2011.11.10., Mu Színház