A Magyar Paralimpiai Bizottság (MPB) kommunikációs igazgatója feladata
az MPB kommunikációs tevékenységének megszervezése;az MPB és a fogyatékos sportolók megjeleséinek szervezése;
az MPB weboldalának és közösségi felületeinek naprakész karbantartása;
a fogyatékos sport versenyekhez kapcsolódó média kommunikáció megszervezése;
az MPB eseményeinek szervezésével, lebonyolításával, kommunikációjával kapcsolatos feladatok ellátása,
folyamatos kapcsolattartás a hazai és nemzetközi partnerek kommunikációs stábjaival;
a Paralimpiai Játékokkal kapcsolatos média kommunikáció megszervezése és lebonyolítása, a paralimpiai press attache feladatok ellátása;
a Magyar Paralimpiai Csapat megjelenésének erősítése.
A kommunikációs koordinátor pozíció betöltéséhez szükséges elvárások:
• felsőfokú végzettség;
• kommunikációs területen szerzett tapasztalat;
• angol nyelv ismerete;
• büntetlen előélet.
A kommunikációs koordinátor pozíció betöltéséhez előnyt jelent:
• a sport területén szerzett munkatapasztalat;
• a fogyatékosok sportjában szerzett tapasztalat.
Érvényes pályázathoz az alábbi dokumentumok benyújtása szükséges:
• fényképes szakmai önéletrajz (maximum egy oldal terjedelemben);
• vezetői elképzelések (maximum két oldal terjedelemben, lényegre törően)
• fizetési igény megjelölése;
• erkölcsi bizonyítvány.
A pályázat beadásának határideje: 2020. január 23., csütörtök éjfél.
A pályázat beadásának módja: a pályázatokat kizárólag elektronikus úton, pdf formátumban kérjük megküldeni a [email protected] e-mail címre.
AZ MPB kommunikációs koordinátor pozíciójának betöltése legkorábban 2020. február 1-től lehetséges.
A pályázati kiírás feltételeinek mindenben megfelelő pályázókat bizottság hallgatja meg.