„Hetven százalékban kemény terepen vezet az útvonal, komoly kihívás ez az esemény – nyilatkozta a Csupasportnak Pénzes Erzsébet, aki a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség elnöke. – Aszfalton szinte bárki elteker ennyit, terepen azért más. A legtöbben mountival indultak, én gravel típusú kerékpárral mentem végig. Ez rázósabb, de gyorsabban lehet haladni. A Hungarian Divide szinte mindegyik hegységen átmegy, sőt, nem csak átmegy, hanem tekereg is benne. A Pilis, a Budai-hegység, a Börzsöny, a Zemplén, a Bükk vagy az Aggteleki-hegység. Csodálatos tájakon tekertünk."„Hetven százalékban kemény terepen vezet az útvonal, komoly kihívás ez az esemény – nyilatkozta a Csupasportnak Pénzes Erzsébet, aki a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség elnöke. – Aszfalton szinte bárki elteker ennyit, terepen azért más. A legtöbben mountival indultak, én gravel típusú kerékpárral mentem végig. Ez rázósabb, de gyorsabban lehet haladni. A Hungarian Divide szinte mindegyik hegységen átmegy, sőt, nem csak átmegy, hanem tekereg is benne. A Pilis, a Budai-hegység, a Börzsöny, a Zemplén, a Bükk vagy az Aggteleki-hegység. Csodálatos tájakon tekertünk."
A szabadidős portálnak adott interjúban Pénzes Erzsébet részletesen beszél arról, mit élt át a kihívás teljesítése közben.