Edoardo Mortara szerezte meg a pole pozíciót a második berlini időmérőn is, így ő várhatta az élről a piros lámpák kialvását vasárnap. Mellőle Robin Frijns rugaszkodhatott el, míg a második sorban Nyck de Vries és André Lotterer foglalhatott helyet.
Mortara jól kapta el a rajtot, azonban De Vries mindenkinél jobban rugaszkodott el, és sikerült átvennie a vezetést a svájci előtt. Harmadikként Frijns sorolt be, majd Lotterer és Di Grassi egészítette ki az első ötöst.
Noha De Vries nem igazán tudott elhúzni az élen, Mortara nem jelentett fenyegetést rá, míg hátrább Jean-Éric Vergne vesztett több helyet, először Mitch Evans, majd Oliver Rowland ment el mellette rövid időn belül.
Nem sokkal később De Vries felvette a támadómódot, aminek eredményeként Mortara vette át a vezetést, igaz, a holland nem szorult sokáig hátra, hiszen rövidesen visszaállt az élre. A második svájci mögött ekkor António Félix da Costa, Di Grassi, illetve Frijns egészítette ki az első ötöst.
Az időközben az ötödik helyre visszacsúszó Mortara sokáig kivárt a támadómód felvételével, majd gyors ütemben kezdte meg a felzárkózást. A svájci gyorsan letudta Lotterert, Vandoornét és Da Costát is, amit követően elkezdte lopni a távolságot De Vries mögött – a holland előnye ugyanakkor több mint két másodperc volt, így meglehetősen nagy feladat várt várt.
Bár Mortara több leggyorsabb kört is futott, nem igazán sikerült csökkentenie a lemaradását, ráadásul De Vries később némileg növelte is az előnyét. Harmadikként Di Grassi érkezett, majd Vandoorne és Da Costa tette teljessé a top 5-öt.
Az utolsó negyedórában már nem történt változás az élen: De Vries aratott győzelmet, mögötte Mortara, illetve a dobogóra az utolsó percekben felérő Vandorrne érkezett, majd Di Grassi, valamint az utolsó körben Da Costával összeérő Frijns egészítette ki az első ötöt.
Az első négy versenyző egyébként Mercedes-motorral hajtott autót vezetett, ami történelmi siker.
A pontszerzők sorát Da Costa, Rowland, Lotterer, Vergne és Evans zárta.
Folytatás három hét múlva Jakartában.