André Lotterer szerezte meg a pole pozíciót a mexikói időmérőn, mögötte 63 ezredes lemaradásban Mitch Evans zárt, míg a harmadik rajtkockát Pascal Wehrlein szerezte meg. Utóbbi azonban nem sokáig örülhetett, hiszen autójában váltót kellett cserélni, így pozíciót vesztett. Helyére Nyck de Vries léphetett előre a rajtrácson. André Lotterer szerezte meg a pole pozíciót a mexikói időmérőn, mögötte 63 ezredes lemaradásban Mitch Evans zárt, míg a harmadik rajtkockát Pascal Wehrlein szerezte meg. Utóbbi azonban nem sokáig örülhetett, hiszen autójában váltót kellett cserélni, így pozíciót vesztett. Helyére Nyck de Vries léphetett előre a rajtrácson.
Lotterer jól kapta el a startot, ám a mellőle elrugaszkodó Evans be tudott szúrni mellé. Bár a két autó összeért, az új-zélandinak végül sikerült átvennie az első pozíciót. Közvetlen mögöttük a 3–4. helyen is pozíciócsere történt: Sébastian Buemi de Vries Mercedesét utasította maga mögé.
A rajt Maximilian Günther szemszögéből
Míg a mezőny elejében nagy volt a csata, hátrébb Nico Muller szenvedett nagy balesetet, s állt bele a gumifalba. Az eset miatt biztonsági autós szakasz következett, így némileg lenyugodhattak a kedélyek.
Az újraindításnál Evans mögött Buemi és Lotterer sorakozhatott az első hármasban, ám a német sokáig nem tartotta pozícióját, ugyanis gyors egymásutánban Sam Bird, Robin Frijns, de Vries, Jean-Éric Vergne, António Félix da Costa és Edoardo Mortara is elment a Porsche mellett. Nem sokkal később aztán lángok csaptak fel az autóból, s a pole pozícióból induló Lotterer a bokszba kényszerült hajtani.
Az első hármas ezt követően tartotta a pozícióját, azonban hátrébb újabb nagy csattanás történt: Da Costa De Vries Mercedesét próbálta előzni, ám a német agresszíven védekezett, s ahogyan zárta a szöget összeért az előttük haladó Frijnsszel. A Mercedest végül a fal állította meg, míg a csörtéből Da Costa profitált, hiszen nem sokkal később már a harmadik Buemi ellen indíthatott offenzívát.
A portugál végül sikerrel is járt, és az újabb előrelépésre sem kellett sokat várnia. A második Bird a falban kötött ki, így felzárkózhatott a vezető Evans mögé, míg a harmadik pozícióba Buemi jött fel.
Az élen ezt követően már nem történt változás: Evans nyert, míg a dobogó másik két fokára Da Costa és Buemi állhatott fel. Mögöttük Vergne, Alexander Sims, Lucas di Grassi, Oliver Rowland, Mortara, James Calado és Wehrlein alkotta az első tízes sorát.
Evans második győzelmét aratta
A portugál versenyző ezzel át is vette a vezetést a bajnokságban, előnye egy pont Sims előtt.
A mezőny legközelebb február 29-én csap össze Marokkóban.
FORMULA–E
MEXIKÓ, VERSENY
1. Mitch Evans (új-zélandi, Jaguar)
2. António Félix da Costa (portugál, DS Techeetah)
3. Sébastien Buemi (svájci, Nissan)
4. Jean-Éric Vergne (francia, DS Techeetah)
5. Alexander Sims (brit, BMW Andretti)
6. Lucas di Grassi (brazil, Audi)