Gilles Magnus vághatott neki a pole pozícióból a fordított rajtrácsos versenynek Oroszországban, ahol vasárnapra leszakadt az ég, így elég nehéz körülmények fogadták a mezőnyt. Mellőle Frédéric Vervisch rugaszkodhatott el, míg a második sorban Jean-Karl Vernay és Rob Huff foglalhatott helyet.
Az idényzáróra 36 pontos előnnyel megérkező Yann Ehrlacher az ötödik pozícióba kvalifikálta magát, míg a magyar versenyzők közül Michelisz Norbert a tizenkettedik, Tassi Attila a tizenharmadik, míg Boldizs Bence a tizenkilencedik helyről indulhatott.
Magnus jól jött el, és sikerült megtartania a vezetést, mögötte azonban nagy csata alakult ki, és a világkupa-győzelemre esélyes Esteban Guerrieri már az első körben összetörte a gépét, aminek következményeként a pályára hajtott a biztonsági autó. A második pozícióba Vernay sorolt be, mögötte Vervisch érkezett, míg Ehrlacher egy helyet bukva hetedikként haladt.
Az újraindítást követően aztán Vernay tört az élre, míg Magnus rövidesen elengedte Vervischt, így jócskán átalakult az élmezőny sorrendje. Az ötödik körben Michelisz csúszott meg, de szerencsére vissza tudott térni a pályára, és csak egy pozíciót vesztett, így a remek kezdést követően a kilencedik helyen haladt. Tassi ekkor kilencedikként érkezett, és hamarosan sikerült a Hyundai magyarját is maga mögé utasítania, aki egészen a 12. helyig esett hátra.
A mezőny elején eközben a nyolcadik rajtkockából induló Azcona zárkózott fel nagy ütemben, aki öt körrel a vége előtt már dobogós helyen haladt. A Zengő Motorsport pilótája innen meg sem állt a győzelemig, az utolsó körben sikerült megelőznie Vernay-t a harmadik kanyarban, aminek révén a magyar csapat szerezte meg a sikert.
A dobogó alsó fokára Vervisch állhatott fel, míg Ehrlacher a hatodik helye révén bebiztosította a bajnoki címét, ami azt jelentette, hogy 2020 után ismét a francia és a Lynk & Co örülhetett.
A mieink közül Tassi hetedik, Michelisz tizenkettedik, míg Boldizs tizenhetedik lett.
Folytatás 12 óra 15 perckor a második versennyel.