A magyar idő szerintvasárnap hajnalban megrendezett időmérőnGordon Shedden volt a leggyorsabb, a brit pilóta azonban a fordított rajtrácsos második verseny rajtjánál balesetbe keveredett, és még a falnak is nekiment. Sheddennek sikerült a bokszutcába hajtania, és a szerelői azonnal nekiláttak rendbe hozni a kissé sérült Audit.
Bár egészen a felvezető körig kérdéses volt, hogy ez sikerült-e, Shedden végül el tudta foglalni az első helyet a rajtrácson. Mellőle Frédéric Vervisch várhatta a piros lámpák kialvását, míg Szabó Zsolt a 19., Michelisz Notbert a 22., Nagy Norbert pedig a 23. helyről indulhatott.
Shedden számára nem sikerült rosszul a start, de az első kanyarban aztán meglökte őt a balról érkező Denis Dupont. A mezőny végén nagy baleset alakult ki, aminek elindítója Jean-Karl Vernay volt, az audis Aurélien Comte-ot lökte meg. Utóbbin kívül rögtön az első körben kiesett Rob Huff, John Filippi és Mat'o Homola is. Szabó Zsolt és Timo Scheider magától vissza tudott térni a bokszba, de az ő autójuk is sérült, és később már nem hagyták el a garázsukat. Pályára küldték a biztonsági autót, ami miatt két körrel meghosszabbították a versenyt.
A kiesők miatt és a rajt utáni tülekedésben Michelisz a 17., Nagy a 18. helyre jött fel. Bár Esteban Guerrieri az első körben előrejött a második pozícióba, a safety caros időszak alatt vissza kellett engednie maga elé Dupont-t és Vervischt, hogy elkerülje a pályalevágás miatti büntetést.
A biztonsági autó a 7. kör végén hagyta el a pályát, az újraindítás jól sikerült az élmezőny számára. Közben jött az üzenet, hogy Vernay-t bokszutca-áthajtásos büntetéssel sújtották az első körös baleset okozásáért. A francia rögtön a következő körben le is töltötte a büntetését.
A 11. körben Dupont próbálta támadni Sheddent az első helyért, ám levágta a kanyart, és elsodorta a pálya határát jelző gumibálát. Azzal együtt kissé nekihajtott Sheddennek, a gumik pedig a pálya közepére estek – ismét jöhetett a biztonsági autó. Dupont visszaesett a harmadik helyre.
A második újraindításkor is sikerült az élmezőnyben autózóknak megtartani a pozíciójukat, a kör végén Muller azonban feladta a versenyt. A 18. körben Michelisz megelőzte Tom Coronelt, ezzel pedig már a 14. helyen állt. Guerrieri az utolsó köröket leszakadt kipufogócsővel teljesítette.
Vervisch közben Sheddent támadta a győzelemért, míg Berthon Guerrierit a negyedik helyért, de ezekben a pozíciókban nem történt változás a végén. Shedden megszerezte az első győzelmét a sorozatban, a dobogóra Vervisch és Dupont állhatott még fel. Pontszerző helyen végzett Guerrieri, Berthon, Oriola, Ma Csing-hua, Ceccon, Bennani és Björk is.
A bajnoki összetett élén nem történt változás, ám Gabriele Tarquini előnye 7 pontra olvadt Björkkel szemben. Oriola feljött a negyedik helyre, míg Michelisz visszacsúszott a hetedikre.
Folytatás Japánban, a legendás szuzukai pályán,október 27-én.
TÚRAAUTÓ-VILÁGKUPA (WTCR)
VUHAN, KÍNA, HARMADIK VERSENY
1. Gordon Shedden (brit, Audi)
2. Frédéric Vervisch (belga, Audi)
3. Denis Dupont (belga, Audi)
4. Esteban Guerrieri (argentin, Honda)
5. Nathanaël Berthon (francia, Audi)
...
14. Michelisz Norbert (magyar, Hyundai)
...
16. Nagy Norbert (magyar, Cupra)
Szabó Zsolt (magyar, Cupra) kiesett
A vk élcsoportja 24 futam után: 1. Gabriele Tarquini (olasz, Hyundai) 241 pont, 2. Björk (svéd, Hyundai) 234, 3. Muller (francia, Hyundai) 233, 4. Oriola (spanyol, Cupra) 207, 5.Vernay (belga, Audi) 205, 6. Guerrieri (argentin, Honda) 199, 7. Michelisz Norbert (magyar, Hyundai) 195, 8. Vervisch (belga, Audi) 192 ...18. Nagy D. (magyar, Hyundai) 36 ... 24. Nagy N. (magyar, Cupra) 18 ... 29. Szabó Zs. (magyar, Cupra) 4