„A Cosworth távozása után egyértelműen két gyártó, a Mercedes és a Ferrari közül választhatunk – mondta az orosz Championatnak Andy Webb, a Marussia-csapat ügyvezető igazgatója. – Mindkettővel leülünk tárgyalni. Számunkra nagyon fontos szempont az ár, felkészültünk rá, hogy sokkal magasabb lesz, mint az idén. Az új autó készítésével jól haladunk, a kétezer-tizennégyes modell már a szélcsatornában van, de jó lenne minél hamarabb megtudni, milyen motorunk lesz, hiszen a kocsi végleges kialakítását befolyásolja. Reményeink szerint április végéig megszületik a megállapodás.”Andy Webb, a Marussia-csapat ügyvezető igazgatója. – Mindkettővel leülünk tárgyalni. Számunkra nagyon fontos szempont az ár, felkészültünk rá, hogy sokkal magasabb lesz, mint az idén. Az új autó készítésével jól haladunk, a kétezer-tizennégyes modell már a szélcsatornában van, de jó lenne minél hamarabb megtudni, milyen motorunk lesz, hiszen a kocsi végleges kialakítását befolyásolja. Reményeink szerint április végéig megszületik a megállapodás.”
A Formula–1-es istállók közül a Marussia mellett a Toro Rossótól várható váltás, az olasz kiscsapat Renault-motorokat szeretne, ez is az oka annak, hogy a Red Bullnak, a Lotusnak, a Williamsnek és a Caterhamnek is motort szállító franciákkal a Marussia nem is ül le tárgyalni.