![](https://cdn.nemzetisport.hu/2025/02/R_ZPNs5g6p1-nWnXzwlha90jnNDYEpL3FOkH6h3rTyQ/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzVlYWExNTg2MDY2ZjRlNTQ4MmVmMGFhZTMzNWIzN2Uy.webp)
Az FIA a héten hozta nyilvánosságra a 22 versenyt tartalmazó 2014-es naptárat, amelynek egyik legfurcsább időszaka május vége és június eleje, amikor egymás utáni hétvégéken rendeznék meg a Monacói a New Jersey-i és a Kanadai Nagydíjat.Az FIA a héten hozta nyilvánosságra a 22 versenyt tartalmazó 2014-es naptárat, amelynek egyik legfurcsább időszaka május vége és június eleje, amikor egymás utáni hétvégéken rendeznék meg a Monacói a New Jersey-i és a Kanadai Nagydíjat.
„Szinte lehetetlen néhány nap alatt átköltözni Monte-Carlóból New Jerseybe, egy teljesen új helyszínre, amelyet nem ismerünk. Nehezen kivitelezhető ez a szakasza a versenynaptárnak, és egyébként is, a sportszabályzat azt írja elő, hogy egy idényben legfeljebb húsz nagydíj lehet. Ragaszkodunk ennek a pontnak a betartásához, szerintünk a végén úgyis ennyi futam marad” – mondta a Dél-koreai GP helyszínén Massimo Rivola, a Ferrari csapatmenedzsere, akivel öt rivális istálló elöljárója is egyetértett.