„Adrian visszatért Angliába, és újra a tervezőasztal elé állt"– mondta Ricciardo Jerezben, mire többen elmosolyodtakaz újságírók közül, hogy még ilyenkor is viccelődik az egyébként jó kedélyű ausztrál. Ám hamarosan mindenkinek leesett, hogy Ricciardo nem viccel, tényleg elszúrták az autó tervezését, Newey és csapata túl kis teret készített a Renault turbómotorjának és energiaátalakító rendszerének, amelyben nagy nehezen ugyan elférnek az alkatrészek,d e az akkumulátorok hűtését egyelőre nem lehet megoldani.
Mercedes | 783 (3 nap) |
Ferrari | 602 (3) |
McLaren-Mercedes | 597 (2) |
Sauber-Ferrari | 416 (3) |
Williams-Mercedes | 394 (3) |
Force India-Mercedes | 287 (3) |
Toro Rosso-Renault | 199 (2) |
Caterham-Renault | 97 (3) |
Red Bull-Renault | 61 (3) |
Marussia-Ferrari | 22 (1) |
„Adrian és Christian rájött, hogy ez annyira súlyos probléma, hogy csak a főhadiszálláson lehet megoldást találni rá – mondta Ricciardo. – Bízunk benne, hogy találunk valami gyors megoldást, és pénteken elkezdhetek úgy körözni, ahogy a többi istálló teszi, majd meglátjuk. Harminchat órája mást sem csinálnak a srácok, minthogy megpróbálják elérni, hogy elinduljon az autó. Kicsit elbizonytalanodtunk."
„Most az a legfontosabb, hogy Adrian a gyárban megtalálja a megoldást a mérnökcsoporttal – folytatta Ricciardo, aki szerint a szezon hosszú lesz, ezért nem kell elkapkodni a dolgokat. – Még mindig rengeteg időnk van, és ha az első futamon, Melbourne-ben nem is leszünk csúcsformában, hosszú az idény. Ha valaki, ezek a srácok tudják, hogyan kell nyerni, inkább előbb, mint utóbb minden rendbe jön."