![](https://cdn.nemzetisport.hu/2025/02/R_ZPNs5g6p1-nWnXzwlha90jnNDYEpL3FOkH6h3rTyQ/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzVlYWExNTg2MDY2ZjRlNTQ4MmVmMGFhZTMzNWIzN2Uy.webp)
A mostani idény vége előtt a dupla pontok egyik ötletgazdája, Bernie Ecclestone is elismerte, hogy „nem jött be" a változtatás, ő előzetesen izgalmasabb fináléban reménykedett. Igaz, az eredeti ötlete szerint az utolsó három futamon dupláztak volna, ezt alkudták le a csapatok egyre.
A döntés értelmében a 2015-ös és a 2016-os vb záró futamán sem duplázzák meg a pontokat.
Arról is döntöttek, hogy nem lesz álló rajt a biztonsági autós időszak után, és hogy jövőre még nem szigorítják a pilótának adható rádióutasításokat, amelyek közé közvetlen vezetési tanácsadás nem tartozhat, az autó kímélésére vonatkozó utasítás igen.
A motorok fejlesztésének befagyasztásáról úgy döntöttek, a 2015-ös idény előtt a hajtóművek 48 százalékán hajthatnak végre módosítást a gyártók.
A döntések az FIA motorsport világtanácsának ülésén válnak hivatalossá.