A belga futam második körében Rosberg Hamiltont támadta, az angol keményen védekezett, a két autó összeért, Hamilton defektet kapott, és végül pont nélkül zárta a versenyt. Az angol afutam utáni sajtóbeszélgetésén elmondta, Rosberg a csapatértekezleten beismerte, szándékosan nem vett vissza, nem akadályozta meg az ütközést.
Wolff az Autosport magazinnak most elmondta, a bizonyos csapatértekezlet után megtiltották a két pilótának, hogy egymással beszéljen, illetve bármit mondjanak a szerelőiknek vagy mérnökeiknek. A cél az volt, hogy az istálló szűk körű vezetősége hétfőn a csapat főhadiszállásán megbeszélje, mi a teendő, és csak utána üljenek le Hamiltonnal és Rosberggel.
„Nem engedhetjük, hogy bármelyik pilóta a hátunk mögött intézkedjen, szervezkedjen, ez csapatjáték, nincs helye a kicsinyes játékoknak – mondta Wolff. – A pilótáink is elismerték ezt, miután elmondtuk nekik, hogy egy második körös elborult pillanat több ember munkáját tette tönkre. Olyan alkatrészek váltak használhatatlanná, amelyeket Monzában, sőt, Szingapúrban is használni akartunk, de családos embereket kellett behívnunk plusz munkára, éjszaka is dolgozzanak, hogy készen álljunk a következő versenyre. Nem kell, hogy száz százalékban te legyél a hibás, az is elég, ha egy ilyen eset ötvenegy százalékban a te sarad. Az üzenetünk célba ért, a helyzet normalizálódott, a csapat még erősebbé vált.”