„Jól kaptam el a rajtot, de Nico a szélárnyékomat kihasználva megelőzött az egyes kanyar előtt – mondta Hamilton. – A hármas kanyarból kijövet éreztem, hogy a D-módban volt, véletlenül a rossz üzemmódot állíthatta be. Ezt a rajt előtt be kell állítanunk, és úgy tűnt, akkor 180 lóerőt vesztett. Gyorsan közeledtem hozzá, láttam, hogy a jobb oldalon van több hely, onnan akartam előzni. Ha 17 kilométer per órával gyorsabb vagy nála, meg kell próbálnod bemenni mellé. A kerekeim a hátsó kerekei mellé értek, amikor még volt hely a pályán, de el kellett kerülnöm az ütközést. Nem megyek bele abba, ki volt a hibás.”Hamilton. – A hármas kanyarból kijövet éreztem, hogy a D-módban volt, véletlenül a rossz üzemmódot állíthatta be. Ezt a rajt előtt be kell állítanunk, és úgy tűnt, akkor 180 lóerőt vesztett. Gyorsan közeledtem hozzá, láttam, hogy a jobb oldalon van több hely, onnan akartam előzni. Ha 17 kilométer per órával gyorsabb vagy nála, meg kell próbálnod bemenni mellé. A kerekeim a hátsó kerekei mellé értek, amikor még volt hely a pályán, de el kellett kerülnöm az ütközést. Nem megyek bele abba, ki volt a hibás.”
Az angol elmondta, elsősorban azért érezte rosszul magát, mert a csapat 1300 dolgozójának munkáját tették tönkre ezzel a balesettel.
„Valóban rossz motormódban voltam, de tudtam, mit kell tennem. Láttam, hogy Lewis jobbról támad, ezért lezártam az ívet. Nem maradt helye, mégis próbálkozott. Nem hibáztatom, a viszonyunk ettől semmit sem változik” – mondta Rosberg, aki megőrizte 43 pontos előnyét csapattársával szemben.