„Kanada volt az utolsó jó versenyünk, ott nagyon jól jöttünk ki a motor fejlesztéséből – mondta Arrivabene, arra utalva, hogy már a Monacói Nagydjon is jobb volt a Red Bull, de egy versennyel később, Kanadában még visszavágott a Ferrari. – Ha most visszagondolunk az azóta eltelt időszakra, szerintem a Spanyol nagydíj óta nem nőtt az autónk leszorító ereje. Ez a fő gond. Tudjuk, min kell változtatnunk, dolgozunk is rajta, de nem könnyű. A leszorító erőnek két összetevője van, az aerodinamika és a mechanikai tapadás. Mindkettőn dolgoznunk kell, mert a kettőnek együtt kell működnie, de mostanában más nyelvet beszélnek."
Arrivabene talán akaratlanul is utalhatott arra, hogy a csapat műszaki részlegén olaszok és britek is dolgoznak, utóbbi csoportot rosszul érintette James Allison technikai igazgató távozása. Arról pletykálnak, hogy több brit szakember szintén távozni akar Maranellóból, ahol elviselhetetlen Sergio Marchionne elnök követelőzése. Bár Luca di Montezemolo távozása után tavaly azt hirdették, hogy lazább arca lesz a Ferrarinak, már most látszik, hogy koránt sem olyan derűs az új vezetőség.
Sebastian Vettel amondó, a Ferrari tudja a kiutat a pácból, és ezt Arrivabene is megerősítette.
„A Red Bull nagyot lépett előre, ami nyilvánvaló, de nem adjuk meg magunkat, tudjuk, hogyan kell reagálnunk. Átnézzük a csapat struktúráját, és pániklépések nélkül hozunk majd olyan döntéseket, amelyek előre vihetik a csapatot" – mondta Arrivabene.