
Az F1 új többségi tulajdonosa, a Liberty Media céljai között szerepel többek között, hogy minél több nagy autógyártó indítson csapatot a királykategóriában, esetleg motorszállítóként legyen jelen.
A Ford 2004-ben hagyta el a sorozatot, Dave Pericak, a Ford Performance igazgatója szerint egyelőre biztosan nem is tér vissza a Formula–1-be.
„Nem igazán gondolkodunk erről a lehetőségről, és kétlem, hogy a közeljövőben ez változna – vélekedett Pericak. – Az F1 túl drága. Ha megnézzük azokat a sorozatokat, amelyekben jelenleg versenyzünk, fontos célokat tűztünk ki magunk elé, ráadásul fejlődni akarunk technikai téren, hogy az újdonságokat átültethessük az utcai autóinkba.”
„Jól működik ez a programunk, és a versenyzést szeretnénk arra használni, hogy közöljük az emberekkel, miről is szól a márkánk” – ecsetelte a cég terveit Pericak.