Ezen az ülésen azt vitatják majd meg a résztvevők, hogy 2021 után milyen motort használjanak az F1-es autók. Napjaink ellentmondásos megítélésű erőforrásainak ellenére az FIA elnöke, Jean Todt kizárta a lehetőségét annak, hogy a korábban használt, hangosabb és a szurkolók, pilóták körében is népszerűbb V10-es motorok visszatérjenek. A francia szakember azonban nem zárkózik el a változás lehetőségétől.
„Tisztában vagyok vele, hogy ez egy érzékeny téma. Az F1 a motorsportipar zászlóshajója, és ilyenképpen a technológiai fejlődés élvonalában kell helyet foglalnia. Ezzel szemben viszont ott van a fenntarthatóság és gazdaságosság kérdése. Ezek a mai autók túlságosan kifinomultak, és nagyon drágák" – fogalmazott Jean Todt a La Repubblicának adott nyilatkozatában.
Mindenesetre a sportág jövőjéért felelős bizottság – amelynek élén Ross Brawn áll – ezen a pénteki megbeszélésen valószínűleg nem hoz eget rengető döntéseket, mivel Brawnék egyelőre még csak azon koncepció kidolgozásánál tartanak, hogy milyen irányba mutasson a jövő F1-es erőforrása.
Ennek fényében tehát még korai arról beszélni, hogy az Audi is belép a száguldó cirkuszba – tényként azonban szögezzük le: az F1-hez nagyon hasonló hibrid erőforrásokat használó Le Mans-i 24 órás futamon ebben az évtizedben kimagaslóan sikeres volt.
Azt tehát nem tudjuk, hogy mi lesz a vége az Audi részvételének a pénteki ülésen, mindenesetre az F1-es autók festésével foglalkozó művész, Sean Bull elkészített egy tanulmányt, hogy nézhetne ki egy mai F1-es autó az Audi festésével.