A 2017-es autók aerodinamikai hatékonysága megnőtt, akerekek nagyobbak lettek, ezek miatt nagyobb a kanyarodási sebesség és rövidebb a féktáv, ami rontja az előzés esélyét. A pilóták erre felkészültek, de Massa szerint nem szabad kétségbe esni, hiszen a DRS most lesz igazán hasznos eszköz az F1-ben.
„Tudtuk, hogy sokkal nehezebb lesz előzni, de ez a pályáktól is függ. Ausztráliában sohasem volt könnyű, és lesznek pályák, amelyeken sok előzést látunk az idei autókkal is” – mondta Massa, majd rámutatott, hogy a hátsó légterelő légellenállását az egyenesben csökkentő, ezzel az üldöző előzési esélyeit javító DRS 2011-es bevezetése jócskán megváltoztatta a képet.
„Az Ausztrál Nagydíj a DRS bevetéséig minden évben olyan volt, mint az idei, ha nem esett az eső, nem volt sok akció. Melbourne-ben úgy ért célba a mezőny, ahogy elrajtolt, kivéve, ha hibázott valaki. Más pályákon is hasonló volt a helyzet, de sok helyen a DRS segíteni fog. Ha az sem lenne, sohasem látnánk előzést” – mondta Massa.
A hét végén a sanghaji pályán várhatóan több akciót láthatunk, a hosszú egyenesekben hatékonyabb lehet a DRS.