A Liberty a Honda, a Brawn és a Mercedes korábbi pénzügyi vezetőjét, Nigel Kerrt bízta meg, hogy állítsa össze a szabálytervezetet. A Liberty gazdasági igazgatói pozícióját betöltő üzletember költségvetési plafont álmodott meg, amely 2021-től 2025-ig évente 175 millió dollár lenne. Ebben az összegben nem szerepel a pilóták fizetése, a marketing kiadások összege, valamint a motorokra fordított pénz.
A nagy csapatok évente 220-250 millió dollár közötti költségvetéssel dolgoznak, ebből kell valamelyest visszavenniük. A költségvetési plafont szorgalmazó kis csapatok 150 millió dolláros határt szerettek volna, de abba a gyári istállók nem mentek volna bele.
A Liberty bízik benne, sikerül kidolgozni egy olyan rendszert, amely átláthatóvá teszi az istállók költségvetését.
Szóba került egy olyan ötlet is 2021-re, amely szerint a csapatok a szabadedzések megkezdése után nem állíthatnak az autóikon. Ezzel együtt a gépátvételre csütörtök helyett péntek délelőtt kerülne sor, a két pénteki szabadedzés pedig délután lenne. Az időmérőn és a versenyen ugyanazokkal a beállításokkal kellene menni, mint az első tréning megkezdésekor – ez a csapatoknak nagyon nem tetszik, hiszen nehezen lehetne ellenőrizni, és rengetegen vállalnának be büntetést, amivel a nézőket összezavarnák.
Jelenleg a kerékfelfüggesztés beállításait fagyasztják be, de csak az időmérő előtt. Az időmérő után már csak nagyon kevés változtatást lehet végrehajtani az autókon.