ÁPRILIS 16., PÉNTEK | ||||
1. szabadedzés: 11.00–12.00 | ||||
2. szabadedzés: 14.30–15.30 | ||||
ÁPRILIS 17., SZOMBAT | ||||
3. szabadedzés: 11.00–12.00 | ||||
Időmérő: 14.00–15.00 | ||||
ÁPRILIS 18., VASÁRNAP | ||||
A verseny (63 kör, 309.049 km) rajtja: 15.00 | ||||
A KÖVETKEZŐ FUTAMOK | ||||
Május 2., 16.00 | Portugál Nagydíj, Portimao | |||
Május 9., 15.00 | Spanyol Nagydíj, Barcelona | |||
Május 23., 15.00 | Monacói Nagydíj, Monte-Carlo |
Mick Schumacher kilencven százalékban volt elégedett az F1-es bemutatkozásával, miután az időmérőn csapattársa, Nyikita Mazepin előtt végzett, majd a versenyen a megforgását követően tizenhatodikként szelte át a célvonalat Bahreinben. A német a Haas imolai előzetesében mesélt arról, mi lepte meg a legjobban az első hétvégéjén, valamint kitért arra is, milyen emlékei vannak az olaszországi pályáról.
„Rengeteg új dolgot tanultam, melyekről a sok megbeszélésünk során is szó esett. Azonban mindig más dolog beszélni valamiről, mint ténylegesen megtapasztalni. Sokat tudtam meg a gumikról, amik talán a legfőbb újdonságot jelentették a számomra, valamint az is meglepetésként ért, mennyi tapadást veszítünk a rajtnál. Olyan, mintha a százszázalékos leszorítóerőből hirtelen csak húsz százalék maradna, amikor befordulsz a kanyarba. Szóval sok ismeretre tettem szert, de még rengeteg dologgal kell foglalkoznom Imola előtt is. Már sokkal többet tudok, sokkal kényelmesebben érzem magam, de az eléggé meglepett, milyen gyorsan véget ért a hétvége. Minden egy szempillantás alatt történt, miközben olyan sok tanulnivalóm volt" – magyarázta a Formula–2-es bajnokság tavalyi győztese.
„Volt néhány megbeszélésünk a verseny után, hogy összegezzük, miket tanultunk. Ami engem illet, én edzettem, illetve pihentem is valamennyit, és száz százalékban Imolára összpontosítottam. Csak jó emlékeim vannak onnan. Versenyeztem itt az F4-ben, valamint elvégeztem néhány tesztet az F3-ban. A pálya hihetetlen, még akkor is, ha a verseny szempontjából nehéz is lehet, hiszen elég kevés előzési pont van. Amint elkapod a ritmust, és összeraksz egy jó kört, egészen lenyűgöző, ahogyan a kanyarok követik egymást. Vannak gyors és technikás kanyarok, és némelyiket a kerékvetőkön kell megtámadni. Már alig várom, hogy megérkezzek ide" – tekintett előre.
A Haasra talán némileg jobb verseny várhat Olaszországban, hiszen az amerikai csapat a hétvégére hozza az első és egyetlen idei fejlesztési csomagját.