ÁPRILIS 16., PÉNTEK | ||||
1. szabadedzés: 1. Bottas 1:16.564 | ||||
2. szabadedzés: 1. Bottas 1:15.551 | ||||
ÁPRILIS 17., SZOMBAT | ||||
3. szabadedzés: 1. Verstappen 1:14.958 | ||||
Időmérő: 1. Hamilton 1:14.411 | ||||
ÁPRILIS 18., VASÁRNAP | ||||
A verseny: 1. Verstappen, 2. Hamilton, 3. Norris | ||||
A KÖVETKEZŐ FUTAMOK | ||||
Május 2., 16.00 | Portugál Nagydíj, Portimao | |||
Május 9., 15.00 | Spanyol Nagydíj, Barcelona | |||
Május 23., 15.00 | Monacói Nagydíj, Monte-Carlo |
Mick Schumacher az idénynyitó Bahreini Nagydíj után Imolában is bemutatott egy megforgást a versenyen, ráadásul ezúttal kissé össze is törte a Haast, miután a biztonsági autó mögött túlságosan is igyekezett melegen tartani az abroncsait. A német nem messze a bokszutca kijáratától találta el a falat a VF21-essel, amelynek letört az első szárnya, s mivel sok törmeléket hagyott maga után, rövid időre le is zárták a bokszutcát. Ennek következtében Schumachernek összesen két kört kellett megtennie első szárny nélkül a vizes aszfalton, mielőtt kiállhatott volna új elemért.
A Formula–2 tavalyi bajnoka tehát tudta folytatni a versenyt, s a 16. helyen, kétkörös hátránnyal szelte át a célvonalat – a csapattársa előtt.
„Ez volt az első alkalom, hogy vizes körülmények között vezethettem F1-es autót. Határozottan nem volt könnyű. Őszintén szólva nem igazán tudom, mi történt a kicsúszásomkor, elég gyorsan történt. Lehet, hogy túl agresszív voltam, talán pocsolyába hajtottam, vagy valami ilyesmi. Ki fogjuk vizsgálni, hogy pontosan mi történt, de az biztos, hogy nagyot csalódtam magamban, hiszen egészen addig a pontig elég jó helyzetben voltunk. Összességében ugyanakkor pozitív futamot tudhatunk magunk mögött, tizenhatodikként végeztem, és elég jó volt a versenytempónk is. Megláttuk a kockás zászlót, és pontosan ez volt a célunk" – összegzett a Haas futamértékelőjében.