A Nielsen Közönségmérés adatai szerint szombaton 1 millió 371 ezer, vasárnap 1 millió 416 ezer fő kapcsolt legalább egy percre az M4 Sportra, ami azért kiugró teljesítmény, mert a közönségmérésben szereplő sportcsatornák esetében az idei évben eddig csupán két olyan alkalom volt, amikor az odakapcsolók száma napi szinten meghaladta az egymilliós küszöböt – igaz, az M4 lefedettsége jóval meghaladja a riválisokét.
A teljes hétvégét tekintve az M4 Sport a hatodik legnézettebb csatorna lett 3.2 százalékos közönségaránnyal, míg főműsoridőben (18.30 és 22.00 között) szombaton 4.8 százalékkal az ötödik, vasárnap, 5.5 százalékkal pedig a negyedik helyen végzett.
A csatorna legnézettebb műsora a hétvégén a vasárnap 17.55-től kezdődő NB I-es labdarúgó-mérkőzések (a Haladás–FTC és a Békéscsaba–Debrecen találkozók) közvetítése lett, 263 ezer fős nézettséggel és 8.1 százalékos közönségaránnyal , az ezt követő összefoglalót, a Góóól című műsort 209 ezren megnézték. A Góóól a hétvége második legnézettebb programja lett az M4 Sporton.