M. Németh Péter
Kisteleki István (balra) és Császári Attila
M. Németh Péter
Kisteleki István (balra) és Császári Attila
A MLSZ és az adidas üzleti kapcsolata egy négyéves ciklust leszámítva 1964 óta folyamatos, így nem kell külön hangsúlyoznom, milyen fontos számunkra ez a megállapodás – mondta el többek között Császári Attila, az adidas Budapest marketing-igazgatója. – Örülök, hogy együttműködésünk folytatódik, és együtt szurkolhatunk tovább a szép, közös sikerekért.
Kisteleki István, a Magyar Labdarúgó-szövetség (MLSZ) elnöke arról beszélt, hogy három fontos szempontot tartott szem előtt.
„Először is kötelességem a szövetség számára a lehető legjobb, legelőnyösebb szerződést megkötni. A második kötelezően betartandó pont a partnerek opciós jogának tiszteletben tartása és a törvényesség betartása. A harmadik szempont pedig az, hogy ez a megállapodás a magyar sportszponzoráció történetében szinte sosem látott összeget, 1,2 milliárd forintot jelent a szövetségnek a hatéves ciklus alatt. És ez csak az alapösszeg, amely sikeres szereplés, vagy a 2012-es Eb megrendezése esetén különböző járulékokkal egészülhet ki.”
Várhidi Péter szövetségi kapitány elmondta, hogy a következő két összecsapás is a fiatalítás jegyében telik el, de mindkét meccsen a győzelem a cél.
A magyar válogatottból a szombati mérkőzésen biztosan hiányzik majd Juhász Roland és Gera Zoltán, de a kapitány reménykedik benne, hogy a szerdai Eb-selejtezőn már ők is pályára léphetnek.