A greinbachi ralikrossz ob-futamon (amely a Zóna Trófea értékelésébe is beleszámított) Révész Tamás volt az egyetlen, aki megismételte az idénynyitón aratott sikerét a többi kategóriában új győztest avattak.
A divízió I-es géposztály A-döntőjébe két magyar jutott, közülük azonban csak Révész tudott ténylegesen is elrajtolni, mert a nyolcszoros bajnok Kotán Péternek ismét motorgondjai voltak. Révész azonban elrajtolt, és bár az Eb-menő Koutny ellen nem volt esélye, a második (a magyar értékelésben első) helyének is örült.A H-csoportban mindössze hárman képviselték hazánkat, közülük a fiatal Balázs Péter volt a legeredményesebb. Két osztrák vetélytársa mögött úgy harcolta ki a harmadik helyet, hogy kétszer is megpördült (egyszer némi segítséggel). A nyitó futamot megnyerő Révész Bálint autójában nem volt negyedik sebességi fokozat, így be kellett érnie az ötödik hellyel.Az Euro2000-es magyar kategória, így csak honfitársaink küzdöttek egymással: Répási Róbert azzal nyert, hogy a rajt előtt vállalt egy váltócserét, ezzel a Golfja jobban alkalmazkodott a gyors pályához. Ralikrossz ob 2. futam, egyben Zóna Trófea-viadal, Greinbach
Divízió I.: 1. Pavel Koutny (cseh, Ford Focus), 2. Révész T. (Révész Rally Team, Toyota Corolla), 3. Pech (cseh, Ford Escort), …6. Kotán (Fahrer Racing Club, Ford Focus), …11. Simon (Rabócsiring Kft., Mitsubishi Lancer Evo6).
H-csoport: 1. Christian Petrakovits (osztrák, VW Golf), 2. Freinberger (osztrák, BMW 325), 3. Balázs (Révész Rally Team, Mazda 323), …5. Révész B. (Révész Rally Team, Audi S2), …11. Móricz (Rabócsiring Kft., Ford Escort).
Euro 2000: 1. Répási Róbert (Zalaegerszegi AMSE, VW Golf), 2. Csernyik (Rabócsiring Kft., Peugeot 206), 3. Bánkuti (Bánkuti Racing Team, Peugeot 205)
Következik (május 10–11.): az ob 3. futama, Nyirád