1. BF Goodrich-kupa, az ob 2. futama, Kisbér
Abszolút sorrend: 1. Gál István, Oroszlán Tibor (Auto Eldorádó MSE, G. Baba Proto) 3:07:41, 2. Kis, Czeglédi (K-Sped Kft. Porsche Team, Nissan Navara) 2 mp h., 3. Szalay, Laklóth (4x4 Off Road Club, Chevrolet Blazer) 3:38 p h., 4. Lukács, Ferke (Auto Eldorádó MSE, Nissan Terrano) 23:20 p h., 5. Kéry, Szegedi (Premier Motorsport, Range Rover) 28:21 p h., 6. Palik, Darázsi (RTL Motorsport Klub, Toyota Land Cruiser) 28:53 p h.
Az ob állása 2 futam után (nem hivatalos): 1. Szalay Balázs, Laklóth Aladár 64 pont, 2. Kis, Czeglédi 60, 3. Gál, Oroszlán 40, 4. Murczin, Garamvölgyi (3.D. Racing, Mitsubishi Pajero) és Palik, Darázsi 28-28 pont, 6. Rigler, Gajdos (R&R Motorsport, Hyundai Terracan) 24
Következik (június 21-22.): az ob 3. futama, Máriahalom
1. BF Goodrich-kupa, az ob 2. futama, Kisbér
Abszolút sorrend: 1. Gál István, Oroszlán Tibor (Auto Eldorádó MSE, G. Baba Proto) 3:07:41, 2. Kis, Czeglédi (K-Sped Kft. Porsche Team, Nissan Navara) 2 mp h., 3. Szalay, Laklóth (4x4 Off Road Club, Chevrolet Blazer) 3:38 p h., 4. Lukács, Ferke (Auto Eldorádó MSE, Nissan Terrano) 23:20 p h., 5. Kéry, Szegedi (Premier Motorsport, Range Rover) 28:21 p h., 6. Palik, Darázsi (RTL Motorsport Klub, Toyota Land Cruiser) 28:53 p h.
Az ob állása 2 futam után (nem hivatalos): 1. Szalay Balázs, Laklóth Aladár 64 pont, 2. Kis, Czeglédi 60, 3. Gál, Oroszlán 40, 4. Murczin, Garamvölgyi (3.D. Racing, Mitsubishi Pajero) és Palik, Darázsi 28-28 pont, 6. Rigler, Gajdos (R&R Motorsport, Hyundai Terracan) 24
Következik (június 21-22.): az ob 3. futama, Máriahalom
A legtöbbet valószínűleg az első helyről rajtoló Kis Sándor, Czeglédi Péter kettős, amelynek így le kellett mondania a győzelemről. Hiába hajtott ezután eszeveszetten a korábbi nyolcszoros autókrosszbajnok, mert két másodpercnyi hátránya így is maradt. A győzelmet a Gál István, Oroszlán Tibor páros szerezte meg, amely az első két napi technikai gondok után talán már nem is reménykedett a sikerben. A negyven pont így az ötszörös bajnok neve mellé került, és Kisnek tovább kell várnia arra, hogy 1998 után újra ob-futamon diadalmaskodjon.
A harmadik helyezett sorsa is érdekesen alakult: a Szalay Balázs, Laklóth Aladár kettős a szelektív szakaszok eredménye alapján megnyerte volna a futamot, ám volt öt perc büntetése (hármat azért kapott, mert korán hajtott be egy időellenőrzőre, kettőt pedig pályaelhagyás miatt), így meg kellett elégednie a bronzéremmel. Szalaynak azonban nincs oka a búslakodásra, hiszen az összetett pontversenyben még mindig ő vezet.
A dízelek között a legjobb eredményt a Lukács András, Ferke Viktor duó produkálta, amely fantasztikusan autózott, és azon kevesek közé tartozott, akiknek nem volt technikai gondjuk a hét végén. Nem úgy a mögöttük, ötödikként érkező Kéry Szilveszternek, akinek csak az nem szakadt le az autójáról, ami nem volt mozdítható. Az ismét értékes pontokat szerző Palik Lászlóék fértek még be a legjobb hatba, bár saját bevallásuk szerint náluk is "rezgett a léc”, amikor a második szelektíven az olajkályhának becézett Toyota jó néhány méteren keresztül két keréken haladt a szántásban, mire végre úgy döntött, hogy talpon marad, és nem dől el. Kéry és Palik egyébként közös erőfeszítéssel rángatta talpra a látványos szaltók után fejtetőn megálló Mercedest, amelyet Horváth Béla tört rommá már az első közös versenyen. A csodával határos, hogy eljutott a célig (a nyolcadik helyen), csakúgy, mint az előtte befutó Murczin Zsolt, aki differenciálmű-csere után fék nélkül érkezett.