Brnói tesztek
Az élcsoport: 1. Biaggi (olasz, Honda) 1:58.8, 2. Capirossi (olasz, Ducati) 1:59.5, 3. Rossi (olasz, Honda) 1:59.6, 4. Gibernau (spanyol, Honda) 1:59.7, 5. Tamada (japán, Honda) 2:00.2, 6. Edwards (amerikai, Aprilia) 2:00.2
Brnói tesztek
Az élcsoport: 1. Biaggi (olasz, Honda) 1:58.8, 2. Capirossi (olasz, Ducati) 1:59.5, 3. Rossi (olasz, Honda) 1:59.6, 4. Gibernau (spanyol, Honda) 1:59.7, 5. Tamada (japán, Honda) 2:00.2, 6. Edwards (amerikai, Aprilia) 2:00.2
Ez a gép ugyanolyan, mint Rossi, Ukava Toru, Sete Gibernau és Nicky Hayden MotoGP-ben használt motorja.
Biagginak tehát sikerült, amire mindig is vágyott: végre gyári Hondával versenyezhet. Mad Max csapata másfél millió euróért lízingelheti az öthengeres motort a Hondától. A gyár meglepő lépésének hátterében elsősorban az húzódik meg, hogy minél előbb döntésre akarja bírni Rossit, akivel vitában áll a 2004-es idényt illetően. A Honda jelezte a Ducatiba vágyó Rossinak, hogy ha nem hosszabbít, helyette ősi riválisa, Biaggi lehet a márka vezérpilótája.
Tegyük azonban gyorsan hozzá, Biaggi megérdemelten ülhet fel a gyári motorra. Az idei első nyolc futamon 41 ponttal többet gyűjtött össze, mint tavaly, míg a kétnapos brnói teszteken (még egy privát RC211V nyergében) alaposan megverte összes vetélytársát. Biaggi nyolc tizeddel megjavította az általa 2002-ben felállított pályacsúcsot.
Mad Max a hét végi Német Nagydíjon még nem a gyári motorral versenyez, a Honda csak az augusztus harmadikai Suzukai Nyolcórás után készíti el Biaggi várva várt kétkerekűjét, amely az augusztus 17-i Cseh GP-re biztosan kész lesz.