Talmácsi Gábor pazarul kezdett

HEGYI ANDRÁS, TÓTH ANITAHEGYI ANDRÁS, TÓTH ANITA
Vágólapra másolva!
2005.04.29. 20:52
Címkék
Egyelőre a legszebb álmokra jogosítóan alakul a GP programjában az idén első alkalommal helyet kapó Kínai Nagydíj, hiszen Talmácsi Gábor az első napi időmérők után az olasz Fabrizio Lai mögött a második helyen áll. Ha ezt sikerülne megtartania (netán javítania rajta&), karrierje legjobb pozíciójából vághatna neki a vasárnapi futamnak.
Talmácsi pályafutása legjobb helyén zárta az elsô idômérôt, és ha így folytatja, Kínában elôször állhat dobogóra GP-versenyen
Talmácsi pályafutása legjobb helyén zárta az elsô idômérôt, és ha így folytatja, Kínában elôször állhat dobogóra GP-versenyen
Talmácsi pályafutása legjobb helyén zárta az elsô idômérôt, és ha így folytatja, Kínában elôször állhat dobogóra GP-versenyen
Talmácsi pályafutása legjobb helyén zárta az elsô idômérôt, és ha így folytatja, Kínában elôször állhat dobogóra GP-versenyen
Talmácsi pályafutása legjobb helyén zárta az elsô idômérôt, és ha így folytatja, Kínában elôször állhat dobogóra GP-versenyen
Talmácsi pályafutása legjobb helyén zárta az elsô idômérôt, és ha így folytatja, Kínában elôször állhat dobogóra GP-versenyen

"Talmát" az sem zavarta, hogy a tavalyi katari viadalhoz hasonlóan az idei kínai futamot sem kíséri egyelőre túl nagy érdeklődés, Sanghajban sokkal nagyobb a lelkesedés az asztalitenisz-világbajnokság iránt… Elővételben csak húszezer jegy fogyott el, miközben a csarnokban végig garantált a telt ház. Persze, ez semmiben sem befolyásolta a motorosokat, az már sokkal inkább, hogy ismeretlen pályán, változékony (délelőtt napos, délután esős) időben, a mentőhelikopter meghibásodása miatt felboruló programban kellett teljesíteniük a napi penzumot.

A legkisebbek, a 125-ösök között leginkább az olasz Fabrizio Lainak és Talmácsi Gábornak sikerült alkalmazkodnia a körülményekhez, ők száraz és vizes aszfalton is gyorsak voltak. A Portugál GP után Lai azon dühöngött, hogy túl lágy futómű-beállítása miatt egy tizeddel lemaradt a dobogóról, igaz, még így is jobban járt, mint a KTM-es magyar, aki vezető helyről bukott Estorilban. A bukás utóhatása nem látszik Talmácsi eredményein: a délelőtti edzésen negyedik volt, délután pedig hoszszú ideig vezetett, és csak a végén adta át a helyét Lainak.

Talma nyugodtan dőlhetett hátra, remekül teljesített
Talma nyugodtan dőlhetett hátra, remekül teljesített
Talma nyugodtan dőlhetett hátra, remekül teljesített
A KTM ezúttal a Moto GP-ben is szolgált beszédtémával, az osztrák gyár a szponzorok miatt összeveszett idősebb Kenny Roberts csapatfőnökkel, amiért az amerikai alakulata, a Proton KR Team nem vehet részt a Kínai GP-n. A volt 500-as világbajnok legfeljebb annak örülhetett, hogy fia volt a leggyorsabb a királykategória második, "vizes" szabadedzésén. Szárazon viszont sansza sem volt a hondások ellen, még úgy sem, hogy Sete Gibernau a portugál után a kínai aszfalttal is közelebbi ismeretséget kötött.
És ha már Gibernau: a spanyol szponzora, a Telefónica nevű cég jelezte, jövőre a 250-es király Daniel Pedrosát is szívesen látná a gyári csapatában, ezért még a vele nem éppen baráti viszonyt ápoló Repsol céggel is hajlandó együttműködni. A Hondának is tetszik az ötlet, de csak úgy, ha megtarthatja a 2006-ra is érvényes szerződésű Nick Haydent, illetve a rengeteg pénzt hozó Max Biaggit.

Kínai Nagydíj, a vb 3. futama, Sanghaj
125 kcm
1. időmérő: 1. Lai (olasz, Honda) 2:25.318, 2. Talmácsi Gábor (magyar, KTM) 2:25.652, 3. Espargaró (spanyol, Honda) 2:25.726, 4. Simon (spanyol, KTM) 2:26.241, 5. Pasini (olasz, Aprilia) 2:26.262, 6. Hernández (spanyol, Aprilia) 2:26.570, …36. Tóth Imre (magyar, Aprilia) 2:39.850
250 kcm
1. időmérő: 1. Stoner (ausztrál, Aprilia) 2:09.289, 2. Dovizioso (olasz, Honda) 2:09.489, 3. Porto (argentin, Aprilia) 2:09.684, 4. Pedrosa (spanyol, Honda) 2:10.044, 5. Lorenzo (spanyol, Honda) 2:11.327, 6. Aojama (japán, Honda) 2:11.761, …23. Rizmayer Gábor (magyar, Yamaha) 2:16.406
MotoGP
1. szabadedzés: 1. Hayden (amerikai, Honda) 2:02.327, 2. Melandri (olasz, Honda) 2:02.485, 3. Gibernau (spanyol, Honda) 2:02.557, 4. Checa (spanyol, Ducati) 2:02.664, 5. Rossi (olasz, Yamaha) 2:02.677, 6. Capirossi (olasz, Ducati) 2:02.705. 2. szabadedzés: 1. Roberts (amerikai, Suzuki) 2:14.592, 2. Barros (brazil, Honda) 2:15.076, 3. Gibernau 2:15.363, 4. Bayliss (ausztrál, Honda) 2:15.766, 5. Biaggi 2:15.834, 6. Rossi 2:15.920
Tv: Eurosport, szombat 7.15-10.15 (élő), vasárnap 6.00-10.15 (élő) ---- M ---- &
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik