Lewis Hamiltonnak nincs sze rencséje a McLaren-Mercedes jobb első kerekével, könnyen előfordulhat, hogy autójának ez a része okozza majd a vesztét, s az újonc pilóta nem lesz világbajnok. Azután ugyanis, hogy a Nürburgringen az időmérőn rosszul felcsavarozott gumijának defektje miatt csak a 10. helyről indulhatott, és végül elszalasztotta a pontszerzést, Törökországban egy újabb defekt ismét a dobogós helyezéstől fosztotta meg.
Az idén másodszor nem állhatott fel a pódiumra, mindkétszer nagy szerepe volt benne a jobb első kerék meghibásodásának. Ennek a két versenynek pedig óriási szerepe van abban, hogy öt futammal az idény vége előtt Fernando Alonso öt-, Felipe Massa 15, Kimi Räikkönen pedig 16 pontos hátránnyal üldözi az angolt – és nem többel.
Ám éppen ezért reménykedtek az ellenfelek, akik tudják, hogy csak úgy érhetik utol a zseniális újoncot, ha gondjai adódnak. A mostani futam után valóban reménykedhetnek a világbajnoki cím megszerzésében, hiszen valóban négyesélyessé vált a küzdelem.
A Ferrari pilótái kihasználták autójuk adottságait, a gyors kanyarokkal teletűzdelt pályán a papírformának megfelelően kettős győzelmet arattak. Nem voltak egyértelmű fölényben a McLarenhez képest, de ezt nem is várhatjuk el ebben a szezonban, amikor nüanszok döntik el a versenyeket.
A Scuderia pilótái ezúttal a rajtnál kovácsoltak előnyt abból, hogy a pálya tiszta, felgumizott oldaláról indultak, és a lágyabbik keverékkel faképnél hagyták a kemény abroncsban bízó mclareneseket. Massa és
Folytatás a 13. oldalon