Több mint százhúszezer néző két nap alatt – ami azt bizonyítja, hogy a Renault-világsorozat nagyon népszerű hazánkban, tegyük hozzá, méltán. Az idén már másodszor vendégeskedett Magyarországon a széria, amely három márkakupájával (Formula–Renault 3.5, Formula–Renault 2.0 és Renault Mégane Trophy) kiélezett és látványos versenyeket ígért és hozott is.
A legnagyobb érdeklődés vasárnap is a nagykategória, a három és fél literesek küzdelmét kísérte, hiszen ott a legnagyobb a tét, a győztes kipróbálhatja magát egy F1-es teszten. Nos, ezúttal is volt minden, mi szem-szájnak ingere: rajtbaleset (hárman kiestek, és a pályára hajtott a biztonsági autó), látványos kerékcserék és hatalmas párharcok.
Az elsőséget Fabio Carbone szerezte meg: a brazil pilóta a pole pozícióból indulva aratott rajt-cél győzelmet, az elsőt ebben az idényben. A szombati győztes holland Giedo van der Garde a 22. körben kicsúszott a pályáról, és feladta a versenyt – másodszor az idény során, de még így is vezeti az összetett pontversenyt.
A Hungaroring aszfaltcsíkját ezen a napon is „megkóstolta” Palik László a Renault tavalyi Formula–1-es versenygépével – öt bemutató kört tett meg, az érces hangú paripa hangjáért és látványáért rajongó szurkolók nagy örömére. Ezenkívül volt kerékcsereverseny, régi versenyautók bemutatója, élménykör és versenyautó-tervezés – igény szerint, profi mérnökökkel.
A szervezők az idén is mindent megtettek – nem véletlen, hogy megdőlt a tavalyi 117 ezres nézőszám.